Tøvsjura Skrevet 26. februar 2010 #1 Skrevet 26. februar 2010 Hadde ikm 16.02 og tr kom dagen etter. Har hatt normal og forholdsvis stabil syklus på 28, 29 og 30 dager de siste 4 månedene. Er 9 måneder siden prev.stopp. Vanligvis blør jeg ALLTID i 7 hele dager før blødningene stopper helt opp, denne gangen blødde jeg i 5 dager hvor jeg nesten ikke hadde blødninger med unntak av dag 1 og 2. Fikk kviseutbrudd på slutten, noe jeg vanligvis får i begynnelsen. Har også hatt mensmurringer etter at jeg sluttet å blø, til og med etter sex. I tillegg har jeg følt meg litt humørsyk og litt småkvalm etter hvert måltid og er en del oppblåst. Jeg har også gått opp 1 kg. Har ikke tatt noen test enda ettersom jeg nettopp er ferdig med mens, men utifra symptomene har jeg bange anelser. Opplevde mye av det samme under begynnelsen av svangerskapet med nr 1. Noen her inne som har opplevd liknende og vært gravid/ikke gravid? Burde jeg vente og se an 1 ukes tid til? Tusen takk for alle svar Og god helg ønskes alle!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå