april*82 Skrevet 26. februar 2010 #1 Skrevet 26. februar 2010 Jeg er bare i uke 5 (ca), men føler meg likevel sulten heele tiden! I dag våknet jeg kl 6 og var skrubbsulten! Og lunsjen jeg spiste for 1,5 time siden er borte forlengst. Er det virkelig mulig, eller er det bare innbilning? Prøver å spise omtrent som jeg gjorde før, bare litt ekstra. Burde jeg lytte til sultfølelsen å hive innpå, eller prøve å begrense meg?
Mia71 Skrevet 26. februar 2010 #2 Skrevet 26. februar 2010 Der er jeg også. Prøver å spise mange små måltider. Yoghurt med kortblanding f eks, selv om det er fet mat jeg har lyst på. (Tenker på cheese doodles konstant!!!). I første svangerskap hadde jeg med 8 brødskiver på jobb og smugspiste ca 1 i timen, gikk fort opp i vekt (ca 8 kg sørste 20 ukene) men det ble bare 15 totalt. Sikkert kroppen som ber om litt ekstra pga behov. Spis og vær glad!
*Nøtta* Skrevet 26. februar 2010 #3 Skrevet 26. februar 2010 Jeg er også sulten hele tiden og kunne gladlig spist meg stor og rund. Men i likhet med forrige taler så prøver jeg å spise fornuftig innimellom og ikke gi helt etter for lysten. (iallefall ikke til enhvert måltid!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå