Anonym bruker Skrevet 26. februar 2010 #1 Skrevet 26. februar 2010 Vi vil gjerne reise på ferie sammen, men mener å ha lest noe om at man ikke kan ta full permisjon sammen?
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2010 #3 Skrevet 26. februar 2010 dere kan ikke ta permisjon samtidig,men en kan ta permisjon mens den andre tar ferie,det skal vi! eller en tar ulønnet permisjon mens den andre har permisjon,det går også (tror jeg...)
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2010 #4 Skrevet 26. februar 2010 Mannen min tok ut permisjon samtidig som jeg hadde, en uke nå, to uker da osv.. Da hadde jeg bare ulønnet permisjon de ukene han hadde. Ingen problem det. Bare sa fra på nav når han skulle ha sine uker.
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2010 #5 Skrevet 1. mars 2010 Min mann er lærer så han kan ikke velge ferie. Kan jeg ta 2 uker ferie midt i permisjonen? Og således forskyve permisjonen tilsvarende? Hvis vi skal på ferie vil vi gjerne ha full lønn..
sjøsamen Skrevet 1. mars 2010 #6 Skrevet 1. mars 2010 ja du kan ta ferie midt i permisjonen og forskyve den tilsvarede.
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2010 #8 Skrevet 2. mars 2010 Husk at når du tar ferie så stopper pengene fra nav og du skal da bruke feriepengene i den perioden.. Med andre ord får dere ikke begge full lønn...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå