Anonym bruker Skrevet 26. februar 2010 #1 Skrevet 26. februar 2010 Jeg prata med samboeren min i går, han er bortreist et par uker for å fikse noe i forbindelse med en leilighet. Han har vært borte i over ei uke nå, men ikke fått gjort en dritt. I går prata jeg med han på tlf, og jeg spurte om han hadde besøkt familien sin (det har han lovt søstrene sine, de har ikke det beste forholdet), det hadde han ikke, og jeg sa at han måtte gjøre det denne gangen nå da. Da ble han småfurt og sa jeg måtte slutte mase sånn, han hadde sovet litt rart i natt og hadde blitt litt stiv i ryggen og følte seg ikke bra. Tilslutt endte det med at han la på røret. Jeg spør han hverdag om han har fått gjort det han skal forbinndelse med denne leiligheten, men får tilbake at jeg ikke må mase og blir bare sur. Det eneste han har fått gjort,er å besøke kompisene og dra på byen. Jeg kjenner jeg blir så oppgitt over han. vi har en datter på 4,5 mnd, og jeg har faktisk ikke sovet en hel natt siden jeg var 7 mnd på vei pga tungt svangerskap, vært plaget med bekkenløsning, hodepiner, lav blodprosent og mangel på jern som har gjort at jeg har vært veldig sliten.. Så kommer han og sier at han er så stiv i ryggen pga feil sovestilling og får ikke gjort det han skulle, og blir sur på meg i tillegg for at jeg maser så mye som han sier! argg..jeg blir så frustrert! Siden tulla ble født, så er det alltid jeg som er oppe om nettene, og jeg som står opp med henne om moringen, mens han sover til både 11 og 12 . Ble mye syting på meg her nå ser jeg, men jeg blir så oppgitt
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2010 #2 Skrevet 26. februar 2010 Har ikke så amnge råd å komme med men skjønner deg veldig godt. Sender en stor klem fra meg
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2010 #4 Skrevet 26. februar 2010 en klem hjelper alttid litt he he he
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå