Gå til innhold

Gutten min liker ikke bestemoren sin...:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min er ikke noe glad i mormoren sin. Hun får ikke ta i han, eller leke med han, får ikke hjelpe han med noe, og han tar heller ikke imot gaver fra henne om hun gir det til han... Han bryr seg rett og slett ikke om hun er på besøk her eller vi er der hos henne. Jeg kan egentlig forstå hvorfor... Hun tar han aldri med ut og leker med han, leker skjelden med han inne heller, kjefter på han om han gjør noe galt (hun er veldig streng! Strengere enn meg!! Og det bør vel ikke besteforeldre være med barnebarna,vel?..), Hun er veldig glad i han, men hun gjør absolutt ingenting for å få spesiell kontakt med barnebarnet sitt. Jeg blir veldig lei meg...Hadde vært så gøy om han hadde gledet seg til å få besøk eller reise på besøk til bestemor...Men nei. Hun var på besøk hos oss en uke i januar, da var jeg syk, hun skulle passe. Men det var jo ikke mulig. De bare kranglet og han gråt og hun kjeftet. Hun tok han ikke med ut EN eneste gang...og fann heller ikke på noe med han. Gutten min er 3,snart 4år gammel. Jeg blir så utrolig skuffet..hun sitter i god stolen og drikker kaffe og leser i blad eller ser på tv. Trodde besteforeldre skulle like å omgås med barnebarna jeg? :((

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var hun en god mor for deg? har hun blitt verre med årene?

Jeg tror ikke man skal presse et barn til å være sammen med noen som ikke er særlig snille med det,om det ikke sløev vil. Jeg tror virkelig det er morehn din du må ta et alvårsord med her. Jeg har litt det samme med farn oren, og da sier jeg det rett ut - vil hun ha kontakt får hun selv legge til rette for det!

Skrevet

Hun var veldig streng med meg også når jeg var liten, og hun lekte aldri med meg. Det hun var opptatt av var å ha et rent og ryddig hus! Så jeg har lovet meg selv å aldri bli sånn, og heldigvis er jeg langt ifra det...:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...