Gå til innhold

Sko str på 1 åring? Hjeelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Lyst å kjøpe noen tøffe sko (converse o.l) som ett åringen min kan bruke til våren-sommeren når han skal være litt ekstra "kul", og lurer litt på hvilken str jeg skal kjøpe sånn at han kan bruke de i mai-juni-juli mnd?

Han bruker 80-86 i klær, og er normal stor? Jeg skjønner virkelig ikke de sko-str. Har tenkt å bestille.

Takk for svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Frøkna vår er 18 mnd og har brukt 19-20 de siste mnd.

Begynte på 17 da hun var 1 år.

Men hun brukte 68 i klær da hun var 1 da.

Skrevet

Skostr er det helt umulig å si noe generelt om ut fra alder, høyde eller klesstr. Du er rett og slett nødt til å vente til du faktisk har bruk for skoene med å kjøpe dem om du vil få noe som garantert passe. Du vet ikke sikkert hvilken str som passer ditt barn før du prøver skoene på dem.

Våre brukte str. 22-23 i den alderen.

Skrevet

Jeg ville ventet med å bestille til du har bruk for de. Da kan du måle lengden på foten. Jeg har sett at nettbutikker har oversikt over hvor mange cm de forkjellige størrelsene dekker. Min sønn er stor på beina. Er bare 11 mnd, men tror han passer akkurat i 21.

Skrevet

Det er vanskelig. Snuppa vokste fra under srt 17 ved 11 mnd til 24 ved 20 mnd....

Skrevet

Dattera mi begynte på str. 20 og vokste en skostørrelse annen hver måned som gikk den første tiden. Noen 1 åringer bruker str. 17 andre 23.

Skrevet

Takk for svar! :)) Da får jeg sikkert vente litt, men når jeg ser sånne tøffe fine sko overalt får jeg helt dilla! *shoppinggal*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...