moota m storebror&lillebror Skrevet 26. februar 2010 #1 Skrevet 26. februar 2010 Etter 7 1/2 år og 2 barn ble det slutt mellom bf og meg. (som mange her inne allerede vet =D ) 9 mnd senere treffer jeg en mann. Men jeg sammenligner så masse av han med bf. Spesielt de få plassene der bf hadde/har noe å stille opp meg. Noen som vet hvorfor, og hvor lenge dette skal fortsette?
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 27. februar 2010 #2 Skrevet 27. februar 2010 Er du helt over bf?? Fått bearbeidet alle følelser? Når du skriver gode ting som bf kan stille opp med, mener du nå, som det også er slutt mellom dere? Jeg vet ikke hvor lenge slik varer, men er vel kanskje litt greit å gå i seg selv og ikke sammenligne ting med fortiden og heller begynne på nytt og starte fra idag og gå videre??
blond Skrevet 27. februar 2010 #3 Skrevet 27. februar 2010 Er vel naturlig at du ikke vil risikere flere brudd? Skepsisen din kan komme av det. Koselig at du har funnet en ny kjæreste! Vil tro at sammenlikningen avtar når du skjønner at du kan stole på han og dere blir trygge på hverandre. Noe sammenlikning kan være alltid vil henge i, er ikke farlig det.
moota m storebror&lillebror Skrevet 27. februar 2010 Forfatter #4 Skrevet 27. februar 2010 He he kjæreste er kanskje å dra den vel langt da, men han er helt super!! =D Ja jeg er ferdig med bf, men det er fremdeles rart å tenke på etter å ha kjent han i 8 år. Jeg får bare ta tiden til hjelp da og håpe at det gir seg =)
Jojo x3 Skrevet 27. februar 2010 #5 Skrevet 27. februar 2010 Det kan være vanskelig å la være å sammenligne, det er vel naturlig etter så lang tid sammen med et annet menneske så tett innpå. Men det var en grunn til at det ble slutt og da må en gå videre å fokusere på de positive sidene hos den nye en dater! Kjenn på spenningen med den nye så vil det andre etterhvert blekne (hvis du skjønner....).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå