Gå til innhold

er det noe liv enda???

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er 15 uker og 5 dager.... andregangs:) tror jeg kjennr litt kiling i magen men er ikke sikker:) gleder meg sånn til å kjenne skikkelig spark..... noen som kjenner liv ? når kjente dere det første gang???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er 14+2 med tvillinger å jeg kjenner liv :) er så moro, kjente ikke slike bevegelser før uke 16-17 da jeg gikk med sønn min. Men kanskje annerledes da det er tvillinger :) ikke vet jeg.

Skrevet

så gøy:) tvillinger å ja:) da får du nok å drive med!! trodde jag skulle kjenne det litt før med nr to men det er jo ikke likt for alle heller:) lykke til med de to små:)

Skrevet

Har begynt å kjenne det nå, er 17 uker.

Skrevet

Ja, pleier være sånn at en kjenner bedre med nr 2, men det har vel noe med åssen dem er plassert å :) om lillen din ligger å sparker mot ryggen din kjenner du det ikke så fort som om den skulle sprket foran. Så er det vel noe med åssen morkaka er festa å :) spennende tid i vente nå, herlig :)

Skrevet

Jeg er 16+2 i dag ...og jeg har kjent at det er liv,men det er mest "kiling" og etterpå,så må jeg klø derhvor det har kilt hehe :) Jeg er annen gangs...så skal si denne ga fra seg liv fortere assa. Men er bra det :) Lurer fælt på om det er en gutt el jente. Får svar til onsdag :) kan nesten ikke vente.

Har ikke noe mer graviditets symptomer...alt er borte :) Deilig å føle seg litt normal igjen :)

Skrevet

Har kjent "fiskehalen" en stund, men nå har småen begynt å dulte borti av og til. Føles liksom som et litt mer sikkert tegn på at det er småen :) Og noen ganger får jeg en fornemmelse av at den holder på med akrobatikk nerri der, for da kjennes det ut som om det er noe som forflytter seg. Er nå i uke 17, så jeg synes det er tidlig selv. Trodde ikke jeg kom til å kjenne noe på lenge enda siden jeg er 1. gangs, så dette er moro!!

Skrevet

Jeg kjente rundt uke 18 med min første, og nå er jeg i 17 uke, og har kjent litt liv siden tidelig 16, men var faktisk litt usikker de første gangene. Og når jeg fikk meg noen skikkelig spark tidelig denne uken, så ble jeg sikker ::)

Skrevet

Førstemann ga ikke liv fra seg før jeg var mange og tjue uker på vei, nå er jeg 17 uker og har kjent sikkert liv i ca 3 uker tror jeg det er, mener jeg først kjente ca uke 13-14 men tok litt tid før jeg godtok at det var babyen jeg kjente for jeg syns det var så tidlig:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...