Gå til innhold

er det noe liv enda???

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, pleier være sånn at en kjenner bedre med nr 2, men det har vel noe med åssen dem er plassert å :) om lillen din ligger å sparker mot ryggen din kjenner du det ikke så fort som om den skulle sprket foran. Så er det vel noe med åssen morkaka er festa å :) spennende tid i vente nå, herlig :)

Jeg er 16+2 i dag ...og jeg har kjent at det er liv,men det er mest "kiling" og etterpå,så må jeg klø derhvor det har kilt hehe :) Jeg er annen gangs...så skal si denne ga fra seg liv fortere assa. Men er bra det :) Lurer fælt på om det er en gutt el jente. Får svar til onsdag :) kan nesten ikke vente.

Har ikke noe mer graviditets symptomer...alt er borte :) Deilig å føle seg litt normal igjen :)

Annonse

Har kjent "fiskehalen" en stund, men nå har småen begynt å dulte borti av og til. Føles liksom som et litt mer sikkert tegn på at det er småen :) Og noen ganger får jeg en fornemmelse av at den holder på med akrobatikk nerri der, for da kjennes det ut som om det er noe som forflytter seg. Er nå i uke 17, så jeg synes det er tidlig selv. Trodde ikke jeg kom til å kjenne noe på lenge enda siden jeg er 1. gangs, så dette er moro!!

Jeg kjente rundt uke 18 med min første, og nå er jeg i 17 uke, og har kjent litt liv siden tidelig 16, men var faktisk litt usikker de første gangene. Og når jeg fikk meg noen skikkelig spark tidelig denne uken, så ble jeg sikker ::)

Førstemann ga ikke liv fra seg før jeg var mange og tjue uker på vei, nå er jeg 17 uker og har kjent sikkert liv i ca 3 uker tror jeg det er, mener jeg først kjente ca uke 13-14 men tok litt tid før jeg godtok at det var babyen jeg kjente for jeg syns det var så tidlig:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...