Gå til innhold

Er det noen som har erfaring med Emmaljunga Mondial Duo Combi-vogn med creme Leatherette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vurderer å kjøre denne vognen, men er usikker på hvor "slitesterk" denne fargen er og hvor lett den er å gjøre ren. Er det noen som har lyst til å dele erfaringer her?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann. Har selv kjøpt denne vognen. Kjempelekker. Snakka med dama i butikken og kundene var mer fornøyd med den enn den hvite fordi den ser du alt på. Den i creme er lettere å holde ren. men slitesterke er de begge to.

Skrevet

KJEMPEFORNØYD. Vognen er stabil og kjempegod, og ikke minst har stor plass. Mange som klager på at den er tung, det kjenner ikke jeg noe til. Synes vognene skal være stabile og ikke vinglete som veldig mange andre vogner, feks med 3 hjul osv.

Fargen er kjempelett å holde ren. Mye enklere å vaske av denne om den blir skitten enn en "vanlig vogn". Bare å ta en klut å vaske av. Var litt redd for at den skulle se helt svart ut etter kort tid, men det har jeg enda tilgode å se, enda vi bor i Bergen. Har brukt den som sportsvogn nå, og kommer til å bytte tilbake til bagen nå når nr 2 kommer i april. Minsten her har spist alt mulig griseri i vogna, og ikke vært noe problem å vaske av.

Eneste problemet vi har hatt med vognen er at hjullagrene går ut av hjulene, men det var ikke noe stort problem å lime de fast. Regner med det er et problem for flere vogner. Vi har sportsunderstell på vår, og ble fortalt i butikken at dette var veldig vanlig, og det var bare å lime de fast, men vi kunne like godt gjøre det selv som om de skulle ta inn vognen og gjøre det for oss.

Ville aldri hatt noen annen vogn, og heller ikke i mørkere farge og iallefall ikke i sånn vanlig vognstoff. Løp og kjøp. du vil ikke angre!

Skrevet

Vi kjøpte med lærstoff kun på bagdelen.

Hun i butikken anbefalte ikke lær på sportdelen. Ble klamt osv om sommeren.

Så det bør du sjekke ut.

Skrevet

Tusen takk for gode kommentarer og tilbakemeldinger. :o)

Noen flere?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...