ღ♡Gravid25ღ ღks 6 okt ♡ღ Skrevet 26. februar 2010 #1 Skrevet 26. februar 2010 hvor og evt pris ?? lang ventetid ??
K ♥ tærten Skrevet 26. februar 2010 #2 Skrevet 26. februar 2010 Kan tipse deg om Klinikk bedre helse. Der er de kjempedyktige, tar seg god tid til deg og du får med mange fine bilder. De har kun utvendig ultralyd, men det gikk fint fra uke 9-10 mener jeg hun sa. Jordmoren er der bare mandag og tirsdag, men tror ikke det er spesielt lang ventetid. Koster 600,- Skal du ta UL tidligere enn uke 9-10 må du nok på Volvat.
ღ♡Gravid25ღ ღks 6 okt ♡ღ Skrevet 26. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 26. februar 2010 heisann.. Tsen takk for svar, er 8 fulgåtte uker i morgen så om jeg bestiller om ett par uker er jeg 10 ca har du ett nr dit ??
K ♥ tærten Skrevet 26. februar 2010 #4 Skrevet 26. februar 2010 http://www.klinikkbedrehelse.no Hun jordmoren booker sine egne timer så ring til Sigrid.
trollmor & trollungene Skrevet 26. februar 2010 #5 Skrevet 26. februar 2010 Har vært på Volvat og er veldig fornøyd. Tar både innvendig og utvendig UL avhengig av hvor mange uker du er på vei. Var der forrige uke og var faktisk over fire uker lenger enn forventet. Koselig å se den lille. Skal tilbake om noen uker å se en gang til før den ordinære UL på sykehuset. Betalte rundt 800 men det var med blprøver også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå