Gå til innhold

Jeg er endelig gravid:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter over 3 år med prøving er jeg endelig gravid etter første prøverørsforsøk (ICSI)! Jeg testet positivt for over en uke siden, men har ikke klart å tro på det før nå;) Masse lykke til alle her inne! Jeg drysser litt ekstra babystøv på alle slitere, det blir deres tur til slutt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer!!! Dette fortjener du virkelig:D:D Håper du får et flott svangerskap! Masse lykke til:D

Skrevet

Tusen takk!!:D

Skrevet

Gratulerer så mye så mye!!! lykke til videre og håper vi ses snart på 1. trimester :)

Skrevet

Gratulerer så utrolig mye dreamer! Dette er dere vel unnt, og virkelig fortjent. Ingenting er så frustrerende som årevis med prøving uten å lykkes, men ingenting slår heller gleden av å endelig bli gravid etter så lang prøvetid! Vi slet i noen år før vi fikk nr 1, og har sånn smått begynt å prøve på nr 2 nå, og håper det går raskere nå :P

Ønsker deg all lykke i mnd som kommer! Slapp av og nyt tiden med voksende mage, spark og såre ribbein. Håper du får et flott svangerskap uten så mange plager.

Skrevet

Tuusen takk begge to! Håper at dere kommer raskt etter:)

Nei det er ingen ting som kan slå gleden av en positiv test etter så lang tid! Krysser alt jeg har for at det går fort for dere denne gangen lykkeønske! Tusen takk, jeg ser frem til alt som vil skje fremover! Masse lykke til med prøvingen!

Skrevet

Å,GRATLERER!!!

Jeg skal ha innsetting i dag.

Kos deg med voksende mage:-)

Skrevet

Tuusen takk!!:)

Masse lykke til med innsett dollypopp! Krysser alt jeg har for at spira/spirene klorer seg fast!!:)

Skrevet

Gratulere så myyyye og lykke til med innsett dollypopp :-D

Skrevet

ÅÅÅÅ HURRA DREAMER:))))))) Gratulerer.Så virkelig fortjent.Masse lykke til videre.Endelig ble det din tur.Er utrolig glad på dine/deres vegne.

stooor klem fra meg

Skrevet

WEEEEEEEEEEEEEEEEEE:))))))))))))))) Gratulerer så masse!!!!!!!!!!!!!!!! Dette var veldig kjekke nyheter altså! Kjempeglad på dine vegne!!!!

Stor klem

Skrevet

Tuuusen takk, dere er verdens søteste!!!:D

Skrevet

*danser rundt i rommet av glede, mens hun hopper opp å ned og synger hurra hurra hurra*

Fortsatt glad på dine vegne. Og jeg regner med at jeg får være med på baby ting shopping en dag.. hehe

Skrevet

Gratulerer sååååå mye!!! Dette her fortjener du virkelig!! :) Jeg driver å leser på bloggen din, og er inne å titter hver dag for å lese hvordan det går med deg! Lykke til med den voksende magen! :)

klem

Skrevet

Yohooooooooooooooooooo :D :D :D :D

GRATTIS!!!!!!!!!! Kos deg og nyyyyyyyt svangerskapet, hehe :)

Kjempegode nyheter altså, er veldig glad på dine vegne!!!

Klem fra

Skrevet

Åååh tuusen takk jenter<3 Håper virkelig at dere kan komme etter snart! Selvfølgelig skal du få være med på babyshopping monca*84*ønsker!:D Og jeg håper at du også snart får en liten i magen som vi kan shoppe til. Masse klemmer til alle sammen

Skrevet

så utrolig bra og vel fortjent! jeg husker deg fra da jeg var på bim for 2-3 år siden! GRATULERER SÅ MYE :-D

så koselig å høre altså!!!

mange klemmer

Skrevet

Jeg husker deg dreamer!!

GRATULERER så mye!!!!

klem

Skrevet

Jeg husker også deg!!Endelig skjedde det for dere også!!Masse gratulasjoner og lykke til i svangerskapet!

Skrevet

Å fy flate dramer!!!!!!!!!!!!!!!! JEG ER SÅ UFATTEIG GLAD FOR Å LESE AT AKKURAT DU ER BLITT GRAVID!!!!!!!!!

FYYYYYY som jeg unner deg det!!! Har heiet på deg siden jeg begynte å vanke her inne selv høsten 2007...

GRATLERER GRATULERER kjære dreamer:-)

Stor klemmmmm og masse lykke til videre i sv.skapet:-)

Skrevet

Tuusen takk!!! Sååå koselig at det er så mange som kjenner meg igjen, og at dere er så glade på mine vegne. Blir helt rørt jeg! Jeg heier masse på dere alle sammen!!!:D Masse klemmer

Skrevet

Gratulerer så utrolig masse!! Det var virkelig fortjent!! :)

Skrevet

Gratulerer så mye :) Masse lykke til :):)

Skrevet

Tusen takk!:))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...