baby82 Skrevet 26. februar 2010 #1 Skrevet 26. februar 2010 Det er sååå vanskelig å lande på bare ett av disse nevnene.. Noen som har lyst å si sin mening? Søskene heter Jonatan og Leona..
Dearest Skrevet 26. februar 2010 #4 Skrevet 26. februar 2010 Eilert med e er eit usannsynleg herleg namn! Mikkel blir for hardt med alle k'ane ved sida av Jonatan og Leona, og det same gjeld eigentleg Didrik. Emil er for mykje brukt, men det ville vore mitt andreval! Eilert er for koseleg og lite brukt til at du kan la vera å bruka det når det har havna så høgt på lista!
Blomstersara Skrevet 26. februar 2010 #5 Skrevet 26. februar 2010 Regner med at det er Eilert du mener? Rangerer slik: Eilert -dritkult, syns det løfter de andre navna. Mikkel- også kjempefint! Emil- veldig populært nå... Didrik-dette er veldig vestkantklyse navn i mitt hode...Liker det derfor ikke. Jonatan, Leona og Eilert -jepp! Jonatan, Leona og Mikkel
♥ Herligheten ♥ Skrevet 26. februar 2010 #6 Skrevet 26. februar 2010 Didrik er finest navn - og passer best til søskene
Blomstersara Skrevet 26. februar 2010 #7 Skrevet 26. februar 2010 Hørt om Olaves noen gang? Syns det passer til alle o'ene som er i de to andre navnene... Kjempefint navn!!
Gjest Skrevet 26. februar 2010 #9 Skrevet 26. februar 2010 Gå for Eilert. Regner med det er det du mener, og ikke Eilart?
Gjest Skrevet 26. februar 2010 #10 Skrevet 26. februar 2010 søsknene har jo nydelige navn, da må jo lillebror også få det Mikkel og Emil er kjempefine navn. Eilart var absolutt ikke fint(unskyld) Didrik er helt greit!
prebs Skrevet 26. februar 2010 #11 Skrevet 26. februar 2010 Jeg liker både Emil og Mikkel, men siden Emil er så pop, ville jeg gått for Mikkel (Som riktignok blir mer populært det også.)
♥ perla ♥ Skrevet 26. februar 2010 #12 Skrevet 26. februar 2010 Emil! Helt klart! Synes de andre ikke var noe fin.. beklager!
sunnfjordmor venter fjerde Skrevet 28. februar 2010 #16 Skrevet 28. februar 2010 Det eg syns passa best til søskena var Didrik. Fint navn det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå