rikedaspike Skrevet 26. februar 2010 #1 Skrevet 26. februar 2010 Vi skal på hyttetur snart og lurer på om jenta mi på 19 mnd. kan prøve å stå på ski? Renne litt med ho mellom beina? I butikken fant jeg bare skisko fra str. 25 opp over- ho har bare 22. Hvor finnes det ski en kan bare spenne på vanlig sko? Noen som vet? Hva gjør dere? Er det kun aking da eller?
lille sprelle Skrevet 26. februar 2010 #2 Skrevet 26. februar 2010 Finnes ski til å spenne på vanlige støvler. Hadde ikke investert store summer i ski til en på 19 mnd.
ubuntu Skrevet 26. februar 2010 #3 Skrevet 26. februar 2010 mange anbefaler dette settet der en kan bruke vanlige sko: http://www.asnes.com/ProductDetails.aspx?cat=13 Lykke til
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 26. februar 2010 #4 Skrevet 26. februar 2010 Det finnes dessverre ikke skisko i mindre enn str 25. Sjekket det opp med flere produsenter da storesøster skulle ha ski for første gang (hadde små bein). Så frem til det må du nok belage deg på ski som kan festes med vanlig sko. Går forøvrig fint å prøve seg på ski med de som er så små, enten liker de det (som mine har gjort), eller så liker de det ikke. Da er det bare å gi seg og vente til neste år, og bruke akebrett for alt det er verdt i år.
Squirrel79 Skrevet 1. mars 2010 #5 Skrevet 1. mars 2010 Jeg fant et par ski på Extra leker som hadde med staver. Det er kun plastikk, men de funker helt fint. Kosta 149 kroner. For den bruken de får er det helt greit Det er sånne man fester rett på skoa.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå