gilgi Skrevet 26. februar 2010 #1 Skrevet 26. februar 2010 Hei setter stor pris på å bli spådd av deg, kunne du ta en titt. Ønsker å vite når jeg blir gravid? Gjerne om du ser kjønn og evnt. antall + annet som evnt. skulle dukke opp. Kommer vi til å trenge hjelp til å bli gravid, eller klarer vi på egen hånd (VI ER JO IKKE HELT UNGE). Jeg er født 311071, mann 150772 og har en prins på 3 år. Evig takknemlig for svar.
Sanna28 Skrevet 26. februar 2010 #2 Skrevet 26. februar 2010 Hei, Jeg får opp ei jente på deg. Også får jeg opp at du får 3 barn. Så jeg lurer litt på om det kanskje blir tvillinger!! Og da tror jeg det blir ei jente og en gutt. Jeg tror dere får litt hjelp denne gangen. (Jeg får ikke opp at dere fikk det sist. Stemmer det?) Jeg tror du også kunne hatt god utbytte av å ta akupunktur. Finn en som er spesialist på barnløse. (Hvis du bor i Oslo-omr så kan jeg tipse deg om ei som er veldig flink). Lykke til
gilgi Skrevet 26. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 26. februar 2010 Hei sanna tusen takk for at du tok deg tid.Det stemmer at vi ikke har fått hjelp før. Jeg mistet en jente 4 uker før termin i 2009 altså for 4 mnd. siden, det er vel ikke hun du ser. Når tid tror du det vil klaffe for oss? Hva slags hjelp ser du på oss? Jeg vil gjerne vite om en flink akupunktur i oslo da jeg ikke bor så langt unna oslo. Tusen takk igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå