Gå til innhold

Gratis bleiebøtte. Hvordan fungerer det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg meldte meg på for mange måneder siden,og nå er det på tide å hente bleiebøtten, men så husker jeg ikke om jeg fikk tilsendt en lapp i posten, på mail, eller om butikken bare har registrert navnet mitt.

Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tilsendt på mail, så må du i butikken for å hente med nr du fikk på mailen (bare skriv ut mailen og ta med)

Skrevet

Asj.. Da har jeg nok slettet mailen, og klarer ikke å bestille på ny. Det var jo dumt.

Skrevet

Du kan få min.

Dårligste kjøpet jeg har gjort.

Skrevet

Ring butikken å spør om du kan få uten kvittering?

Eller prøv å bestill igjen, mulig de kan se at du ikke har henta bøtta?

Tror ikke de er så nøye på hvordan mødre får tak i bøtta, for det er jo posene de tjener pengene på!

Jeg var kjempefornøyd med bleiebøtta, men det var et pengesluk, posene er utrolig dyre!!!!

Skrevet

Kjøp deg heller en vanlig pedalbøtte.

Jeg har Angelcar bøtta. Fikk gratis på Barnas Hus, mot å vise fram mailen. Refillene er svindyre. Og ikke holder den lukta vekke heller (ihverfall ikke hvis bøtta står på golv med varmekabler). Så nå har jeg en pedalbøtte, og pakker inn bæsjebleien i hundeposer. Hundeposer får du kjøpt på Rema til en tier.

Skrevet

jeg er veldig fornøyd med bleiebøtta. Ja refillene er dyre. Men vi har ennå ikke brukt opp de tre som er i pakken, og ungen vår er snart 4mnd.

Skrevet

tror jeg leste en plass at det var rimeligere å kjøpe refiller på ebay.. har ikke sjekket selv enda, men et tips i hvertfall :)

Skrevet

Du kan sikkert ringe og høre om du kan få den selvom du ikke har kvitterinngen:)

Jeg har også Angelcare-bøtta, og den er helt fantastisk! Ja, vi har varmekabler i gulvet, men jeg merker seriøst ingen lukt fra den. Refillene er dyre ja, men om man bare kaster bæsjebleiene i den, og kaster tissebleiene i en annen søppel, sparer en mye plass og penger:)

Tror vi har kjøpt refill to ganger, og snuppa er 1 år...:)

Gjest Edemuli
Skrevet

Har en rull med brødposer fra First Price (9,90 for 100stk) liggende ved stellebordet. Ikke noe lukt og billig.

Bleiebøtta tar mye plass, posene er dyre og den blir full med en gang (har tvillinger)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...