Gå til innhold

Hvilken skobutikk har Kavat sko til de minste? Evt hvilken butikk i Tromsø?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke ute etter nettbutikk..

:)

Fortsetter under...

Skrevet

Skoringen har Kavat.

Både, sentrum, Jekta og Pyramiden.

Hvilken str tenker du på da?

Skrevet

Takk for svar! Vet ikke str enda, men tror det blir 22 eller 23. Blir hans første par :)

Noen plasser med bedre utvalg på de minste størrelsene?

Skrevet

Jeg tror det er veldig utplukket i de str. for de har hatt de på salg ganske lenge. Så jeg anbefaler deg å ringe/gå innom ganske snart!!

Ring til sentrumsbutikken, de har full oversikt over hva de andre butikkene har på lager :)

Hehe ja jeg har LITT skodilla, og handler mye der, de har så god service! :)

I tillegg eier de butikken i Bodø, slik at om Bodø-butikken har de skoene du ønsker, så sender de de derfra, og det tar ikke mange dagene heller. HELT supert!!

Garantert den beste butikken i Tromsø :)

Skrevet

Tusen takk for info!!!! :) Da skal jeg ta meg en ringerunde før jeg drar gutten med på tur..

Skrevet

Bare hyggelig, bra at "skodilla" kunne hjelpe andre ;)

Annonse

Skrevet

Snakket nettopp med Skoringen i byen. Kjempeservice! Blir tur dit når gutten våkner, selv om de ikke hadde Kavat i hans str lenger.. (Får bestille de på nett da, så får han 2 par sko.. ;))

Siden du har skodilla, noen spørsmål om du gidder:

Har du prøvd nesnalabbene? Dama i butikken mente de var de varmeste til hennes små med kalde føtter... Er de gode på foten til nybegynnere?

Hvilke andre vintersko kan du anbefale utenom Kavat?

:D

Skrevet

Så bra at vi er flere med den oppfatningen :)

Nesnalobbene er kjempegode ja, det har hun rett i. Jeg har et par høye sorte selv, elsker de! :)

Lillegutt hadde viking cherrox og nesnalobber første vinteren i bhg., da var han 17 mnd og hadde ingen problem med å gå i de. Og han var bestandig varm.

Jeg har ikke prøvd gore-tex sko, så de vet jeg ikke noe om.

I år kjøpte vi også nesna til han, og de har vært super nå som vi har hatt det så kaldt så lenge!

Men du må prøve nesnaene på, de er små i str. Tror vi måtte 2 str opp.

Forresten så anbefaler jeg viking cherrox framfor de som kjedene fører selv. Det er en annerledes gummi i de som gjør at de ikke stivner når det blir kaldt, også er det ull som for inni, ikke syntetisk.

Jeg synes det var vanskelig å finne fra i skojungelen når vi skulle kjøpe sko til minsten første gang, men jeg ble veldig fornøyd med resultatet :)

En helg lånte jeg forresten sorelsko fra noen venner, vi hadde glemt de varme skoene hjemme... :( Men han var kjempevarm i disse også, de var tyngere og han bevegde seg ikke like godt, så vi har ikke orket å kjøpe de.

Håper det var til hjelp :)

Skrevet

Tusen takk!!

Da tror jeg nesnalobbene må prøves. Hadde de selv da jeg var liten, så er litt gøy :)

Og viking cherrox er nok også fint å ha.. Gleder meg til skoshopping snart! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...