Be Cool Skrevet 26. februar 2010 #1 Skrevet 26. februar 2010 Hei dere kloke og snille damer! Dere kjenner alle galskapen som rir oss når det nærmer seg IKM... Selv er jeg på CD 24 og har IKM enten søndag eller mandag. Og er veldig nysgjerrig så jeg tok en EL-test fra billigetester nå på "annen" morgenurin og resulatet gjorde meg litt i tvil. Teststreken var så godt som like sterk som kontrollstreken, kanskje en anelse svakere, men det var marginalt. Hadde dette vært rundt EL hadde jeg tenkt at EL var rett rundt hjørnet. Men, i og med at jeg er rundt IKM i stedet, så lurer jeg på om det er slik at så lenge teststrekene klart ikke er like sterk eller sterkere enn kontrollstreken så er testen uansett negativ - eller vil en relativt sterk teststrek indikere mer LH enn en svak svak strek (eller evt hcg som jeg vet disse testen også reagerer på, he,he)? Hadde nemlig veldig svak strek på en slik EL-test for noen dager siden. Ble mange ord for et enkelt spm, men dere skjønner sikkert hva jeg lurer på Dere som har blitt gravide og testet positivit med EL-tester, hvordan så de ut og når var det? Lykke til alle prøvere og god helg!
Mon tro.. Skrevet 26. februar 2010 #2 Skrevet 26. februar 2010 Hei Jeg leste på Pernille siden, at El tester skal ikke tas med morgen urin, men hller på formiddag/ettermiddagsurin, da stoffet LH kommer utover dag i kroppen. så, ja test det! selv fikk jeg to streker to dager etter at jeg skulle hatt mensen, så jeg stoler ikke på dem!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå