ღ♡Gravid25ღ ღks 6 okt ♡ღ Skrevet 26. februar 2010 #1 Skrevet 26. februar 2010 Er 7+6 i dag, og har fått en sinnsykt kvalme. Hvert kvalm i over en uke nå, Men har en jobb der jobben består av og fylle på ting i butikk (alså løfte mye) og den jobber går ikke ann og tilrettelegges. Jeg var hos legen på tirsdag og han sa jeg måtte ta ingefær kapsler og kvalme tab.men det hjelper ikke meg ivertfall. I dag tidelig måtte jeg kaste opp 2 ganger og være hjemme fra jobb, lurer på om jeg skal til legen igjenn på mandag og trygle om en sykelmd, for så kvalm som jeg er nå så klarer jeg ikke og gå på jobb, og blir ikke akkurat bedre av og stå i en butikk og løfte tunge ting heller. (jobber som salgskonsulet så kjører rundt i butikker aleine.) Hva hadde dere gjort?? beklager ble kanskje litt rotete innlegg dette her, men får så dårlig samv når jeg ik er på jobb
Gravid30 *Har født ei datter* Skrevet 26. februar 2010 #2 Skrevet 26. februar 2010 Uff...Jeg föler med deg. Dette er ikke noe godt. Jävlig å väre så kvalm. Jeg er 5+3 i dag og håper jeg slipper å bli så kvalm. Men tydligvis veldig vanlig å få kvalme. Jeg hadde tatt kontakt igjen og bedt om å få en liten sykemelding slik at du kan väre hjemme litt nå som du er så ekstremt kvalm. Masse lykke til og håper kvalmen gir seg snart for deg.
ღ♡Gravid25ღ ღks 6 okt ♡ღ Skrevet 26. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 26. februar 2010 Tusen takk Slapp ikke unna med kvalmen med første man heller, da hadde jeg den til uke 12. Ja lurer på og ta kontakt med legen på mandag ,, Er på en måte "positivt" at man er kvalm, for det sies jo at det er brae svangerskapstegn Så får heller bare tenke positivt Men håper du får slippe unna kvalmen for det er ikke noe morro :/
Gravid30 *Har født ei datter* Skrevet 26. februar 2010 #4 Skrevet 26. februar 2010 Ja ta kontakt med legen din til mandag du og fortell situasjonen..Du får nok en sykemelding til du föler deg bedre. Syntes det er helt forferdelig bare når man har omgangsyken jeg. Så jeg håper jeg slipper en ekstrem kvalme. Er litt småkvalm om kveldene. Men det er jo ingenting i forhold til deg. Noen blir ekstrem kvalme og andre slipper unna. Ta det mest mulig med ro...Har ikke noe gode råd men...Föler med deg i hvertfall. Trösteklem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå