Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei Tøysekoppen. Gratulerer så MYe med positiv test!!!!!!!!!!!!! Det var så vel fortjent, ja :-))

Det går bra her. Er på rugedag 8, og har menstr-murringer så det holder :-)

Gruer meg litt for testingen, jeg :-)

Ta vare på dæ sjøl :-)

takk for det....:) tenk ett eneste egg som kunne brukes...fatter det bare ikke vi...jaja..

me du murringer er bra da... kan ikke huske at jeg hadde det forrige forsøk...hadde på rd 2 og 3 da og ikke noe mer....nå derimot på rd 2-3 ingenting på "midten" men fra rd 9 ca begynte murringene å komme tilbake...ømme pupper kjente jeg ikke noe til heller før rd 10 ca..

så murringr nå er bra!!:) skal du snikteste?;)skjønne rikke de som klarer la vær med et jeg...hihihi:)det er jo aalt for spennende!!!:s

Hei Tøysekoppen :)

Ja, det var virkelig gull-egget for deg :-)))))) Kan jeg spørre om hvordan du forholdt deg i rugetida? I forhold til trening........og kanskje kosthold (!). Jeg, svake menneske, greier ikke å holde meg borte fra firkløver-sjokolade og pepsi max, og DET er jo ikke dietten Hausken anbefaler :)

Jeg testet dagen etter jeg hadde tatt pregnylsprøyten, rd 5, bare for å få sjansen til å oppleve en positiv test. Hm, man blir no litt smårar av disse forsøkene :)

Klem til deg

Annonse

jeg har vært streng når det gjelder sukker da....to glass brus om kvelden er vel det hele....kaffe har jeg ike rørt heller....

har brukt crosstrainer ett par ganger fra rd 5 ellers bare spist variert og passet på potet grønsak middager ihvertfall 3 dager i uken....ellers ikke noe speseilt:)jeg tror visst det er det rette egget så har ikke dette så aaalt for mye å si....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...