Gå til innhold

Fancy bilstoler til en rimelig penge!!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De så gamle ut og ingen av de hadde solskjerm.

Skrevet

Uff, nei hadde ikke brukt de setene om jeg hadde fått de gratis!

Skrevet

Ja, det er jo selvsagt viktigere at de er fancy og billige enn at de er sikre.

Skrevet

Disse ville jeg ligget langt unna...

Skrevet

å bruke disse setene er direkte uforsvarlig! Ikke har de beskyttelse rundt hode, de med "mest beskyttelse" hadde bare en pølse rundt hodet... Og ikke hadde de skikkelig feste i beltene...

Mulig de er "merkevare", men jeg ville heller gått for en BeSafe med skikkelig hodebeskyttelse, og ikke minst, leddet sittedel som gjør de mulig å bruke flatt OG i riktig bilstilling, som er mer sittende en liggende.....

Skrevet

Og ikke har de femtpunkt seler heller! Helt utrolig at noen vil selge disse grusomme og farlige setene! En kollisjon, og ungen vil mest sannsynlig bli ordentlig skadet, elelr verre dø...

Skrevet

Tror disse setene er ganske gamle. Har faktisk bitt meg merke i at ganske mange selger gamle bilstoler på finn. Tviler på at de egentlig er godkjente i Norge.

Skrevet

De var da verken "fancy" eller sikkre.

hmmm

Skrevet

Lurer på hvorfor selger har så mange 0-10/13 kg bilstoler jeg. Bilstoldilla?

Og Babybjørn vippestol??? Så vidt jeg vet har de aldri sett slik ut...

Skrevet

Ikke at jeg forsvarer salget av disse gamle bilstolene....Men fempunktssele har ikke dagens Maxi Cosi heller, og allikevel kommer de stadig bra ut på tester...

Skrevet

fancy å fancy... kan ikke akkurat si det men;-) Hadde nok heller kjøpt et nyre som er sikkrere en disse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...