Gå til innhold

sjefen vil begynne å legge planer for meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet at det er positivt at sjefen min engasjerer seg og vil tilrettelegge best mulig for meg. Men jeg kjenner panikken komme. Er så redd for at vi kommer til å gjøre dette, og så går det galt. Forrige svangerskap endte med MA i uke 12, og da var stillingen min lyst ut, og alle visste om graviditeten. Men denne gang har jeg nesten ikke fortalt det til noen enda. Er 10+1 og har ikke lyst til å gjøre noe nummer ut av det før jeg har vært på kontroll og sett at alt er ok på UL neste uke. Er litt overtroisk og redd for at dersom mange vet om graviditeten, så vil det gå galt igjen...

Må visst prøve å forklare dette til min søte og omtenksomme sjef...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, den overtroen kjenner jeg meg igjen i også.. Og jeg er aldri overtroisk på andre ting, så det er egentlig ganske teit. Kan du ikke be sjefen din vente til du har passert uke 12 sånn at folk ikke får vite om det? Jeg har fortalt det til sjefen min, men han har lovet at han ikke skal si noe til noen andre.

Skrevet

ja, si i fra at du vil han skal vente!! men veldig positivt å ha så omtenksom sjef da :)

Eg tør ikkje sei noko enda, vil vente lengst mulig, for har egentlig bare vikariat ut skoleåret. (er lærer) men rektor har begynt å legge planer, får litt dårlig samvittighet når han spør kva klasser eg vil ha, korleis eg vil jobbe osv. når eg mest sannsynlig skal ut i permisjon etter 1.mnd. i jobb!!! men men.. eg får "kvinne" meg opp til å sei noko snart!! kan hende eg må og, denne svangerskapskvalmen blir bare verre, har begynt med postafen nå for å sjå om det hjelper. visst ikkje vil legen ha meg sjukemeldt. Då må eg nesten sei det :-S

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...