Gå til innhold

Noen som har en slik type hund??

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På hvilket grunnlag?

Flotte familiehunder. De fleste hunder har anlegg for å bli aggressive hvis de trenes i den retningen. Burde kanskje heller bli strengere krav til hundehold...

Skrevet

Så hvis heg treffer deg og synes du er stygg, så burde du bli sendt ut av landet??? Kan du ikke bare heller lukke øya når du treffer på en sånn en da.. Eller snu på hodet og se på no fint??

Skrevet

Haha... jeg får frysninger på ryggen av små stygge hunder som chihuahua og papillon og sånt, men jeg lar dem jo gå i fred selv om min mening er at folk heller burde skaffet seg en katt...

Skjønner ikke problemet ditt:)

Skrevet

Hver sin smak sier jeg bare... Kunne ikke kjøpt meg den type hund selv, for jeg synes ikke den er helt etter min smak. (ja, jeg har 2 Berner Sennen så det sier seg selv at den der blir litt i motsatt ende)

Men man kan jo ikke forby en hund bare pga utseendet. Den er sikkert en fin hund å ha i hus likevel.

Skrevet

Haha, det er jeg enig i.. Heller en katt, enn en rotte i bånd....

Men jeg skal innrømme at jeg har mer tolleranse for de små hundene som går til fots selv, og ikke blir bært rundt alle plasser. Det er jo egentlig eierene som gjør at jeg ikke kan fordra ganske mange små hunder.

Skrevet

Vi kan jo forby stygge mennesker i samme slengen.

Skrevet

Jeg digger slike hunder! Har hatt to amstaffer som er ganske lik bullterrier i oppførsel å væremåte. STOR personlighet!

Hvorfor skal man bare se på utseende? Dette er flotte familiehunder, på lik linje med amstaff som nå er forbudt.

Trener eieren den opp til "kamp" så blir den farlig, men sånn er det å med andre raser...

Idiotiske regler å idiotiske hundeeiere!! provosert.com

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...