Miss Snow Skrevet 26. februar 2010 #1 Skrevet 26. februar 2010 Verden sover, men ikke jeg! Jeg ligger lys våken, gjemt under dyna så jeg ikke vekker sambo med lyset fra mobilen. Ikke at det hadde gjort noe egentlig, for han snorker som et uvær (det innrømmes selvsagt aldri!) og jeg har dytta og spark x antall ganger. Mens verden sover og jeg ikke tenker jeg på alt mellom himmel og jord. Jeg tenker på: - er jeg gravid? - når blir jeg gravid? - hvis jeg blir gravid - går det bra? - hva skal jeg finne på av nye, spennende ting på jobb framover? - hva skal barna våre hete? - hvor skal barnesenga stå? - hvordan skal familie få vite om det, hvis jeg blir gravid? - hvordan kan jeg skjule at jeg har blitt tjukk fram til det er på tide å fortelle at vi skal ha barn? - blir samboern sur om jeg holder han for nesa så han slutter å snorke? Er det rart jeg ikke får sove?! Jeg får prøve meg på nok et tappert forsøk - god natt damer (eller samer som telefonen ville det skulle stå)!
Nufsa Skrevet 26. februar 2010 #2 Skrevet 26. februar 2010 Hehehe, jeg kjenner meg litt (ganske mye) igjen :-) Håper du fikk deg noen timer søvn og at det blir litt lettere å sove i natt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå