Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på Ul onsdag, og det var skikkelig spennende. Fikk vite at jeg er 8 Uker påvei og fikk t.o.m se den Lille og hjerte slå. :))))

Gleder meg sånn til neste ul og til magen begynner å vokse...

I morgen skal jeg og mamma shoppe litt klær..Klarer ikke vente, dette er jooo så gøøøy å spennende:)))

Noen andre som har begynt å shoppe,og hva har dere shoppet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Deilig!

Joda..jeg skal innrømme at jeg shoppet to bodyer igår. De var såååå søte og jeg følte at "to bodyer,det er vel lov vel??" de får man alltids bruk for. ;)

Ene var turkis med en hvit ullen sau på,og andre var brun med en rosa gris. :-D

Men jeg er veldig bevisst ellers på at jeg ikke kjøper noe enda..er bare 7 uker.

Skrevet

ja, det skal være lov å kjøpe inn småting syns jeg:D Bodyer,sokker,en liten lue.. Men barnevogn er kanskje greit å vente med.

Jeg og mamma skal også bare dra å titte på barnevogn, syns det er greit å bruke litt tid på å finne den perfekte vognen for meg og den Lille...Selv om jeg egentlig har bestemt meg for Simo Kombi, men det kan jo hende jeg skifter mening.

Noen som har funnet en vogn de liker?

Skrevet

ja jeg har funnet en jeg liker!!! Simo Duo! Siden jeg skal ha i slutten av september er det greit å ha en vogn med gooood plass med tanke på saueull og vokiposer! veldig greit å bruke det samme understellet og bytte bagen mot sportsdelen etterhvert. den følger jo med vogna...

Skrevet

Da er vii too;) Var å tittet på vogn idag og har nå bestemt meg for en Simo Duo vogn.Elsker den store og brede baggen,den er bare herlig!! Har tittet på Emmaljunga, men syns baggen er mye mindre prisen litt for stiv i forhold til det man får fra Simo.

Var også å handlet noen småting til den Lille..Sokker,Lue og tre bodyer :P Gleder meg innmari til å begynne å handle inn klær og utstyr.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...