LadyLuck & Skrevet 25. februar 2010 #2 Skrevet 25. februar 2010 hæ?? som i lenket sammen type kjetting??
Joikaboll@ Skrevet 25. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 25. februar 2010 Hehe.... ikke direkte kjetting, mer hundeband. Har en ekstrem vilter 5 åring som stikker av så snart han har sjans, og han er meget dyktig på å lirke hånda si ubemerket ut av leiegrepet. Syntes det er kjedelig at han må sitte fastspent i vogna når jeg er på farta med unga aleine, for sikkerhetens skyld. Jeg er overbevist om at jeg har sett et slikt bånd en gang, men gudene må vite hvor.
elskerlivet Skrevet 25. februar 2010 #5 Skrevet 25. februar 2010 5 år??? Da er det kanskje heller på tide å lære seg å gå pent sammen med deg, utrolig flaut og lite riktig både med bånd og fastspent i en vogn for en 5-åring..
Joikaboll@ Skrevet 25. februar 2010 Forfatter #6 Skrevet 25. februar 2010 Denne lille villstyringen min kommer nok aldri til å lære seg å gå pent. Men jeg hadde håpet å finne et slikt bånd i håp om at han kunne lære seg å hvertfall gå i samme retning som meg.
Tieran Skrevet 25. februar 2010 #7 Skrevet 25. februar 2010 Vet ikke om man får kjøpt slike bånd lenger.. Har du mulighet for å ta med sønnen ut på tur alene da? Øve litt på dette med å gå sammen med deg, si i fra om det er noe han vil se på etc? Evt. lokke med litt belønning om han er flink. Premie kan jo være brettspillkveld, bakedag, en leke som står på ønskelisten osv.
Joikaboll@ Skrevet 25. februar 2010 Forfatter #8 Skrevet 25. februar 2010 Burde kanskje forklart mer, men dette er en gutt med store kognitive problemer uten språk. Med en sterk trang til å stikke av.
Anja Annonym Skrevet 25. februar 2010 #9 Skrevet 25. februar 2010 Er han for stor/sterk for denne? http://uniquekids.dk/product.asp?product=694 Trenger du et enda lengre bånd, så kjøp et vanlig nøytralt forlenger-hundebånd med enkle kroker i begge ender.
Anja Annonym Skrevet 26. februar 2010 #10 Skrevet 26. februar 2010 Fant den da jeg skulle se etter noe helt annet til tøtta. Leiesele til håndleddet http://www.alexi.no/product_info.php?cPath=6_9&products_id=4516
Joikaboll@ Skrevet 26. februar 2010 Forfatter #11 Skrevet 26. februar 2010 Tusen, tusen takk. Den sekken var jo søt da, men tror ikke han ville hatt den på ryggen. Den siste linken du kom med var genial, akkurat som jeg var ute etter, har bestillt alt.
Anja Annonym Skrevet 26. februar 2010 #12 Skrevet 26. februar 2010 Bare hyggelig å hjelpe Er bare å si fra hvis du trenger linker til andre hjelpemidler. Tror jeg snart har linker til det meste innen det området.
Joikaboll@ Skrevet 26. februar 2010 Forfatter #13 Skrevet 26. februar 2010 Det skal jeg huske. Det er stadig nye utfordringer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå