BarniHodet og enihverarmkrok Skrevet 25. februar 2010 #1 Skrevet 25. februar 2010 Det er aar og dag siden sist jeg har skrevet her inne naa! Det er ikke sikkert noen her kjenner meg en gang. Hadde egentlig litt gitt opp det hele og faatt en slags "driter i det" holdning etter hvert av all ventinga og alle "nei'ene". Men naa er han klar! Vi begynner proevinga allerede til slutten av maaneden og jeg tar folat og begynner aa bli smaanervoes! Kan liskom ikke helt tro det er sant og venter paa at han skal forandre mening naar som helst. Men so far, so good. Sender en stor, god klem til dere alle og oensker lykke til! Selv takker jeg for meg (etter maaange aar!) og hopper over til snart klar for en liten maaned...
Gjest Skrevet 25. februar 2010 #2 Skrevet 25. februar 2010 Så kjekt, gratulerer som prøver! Jeg hører ikke til her da, men har lest mange innlegg her inne og kjenner til nicket ditt. Han kan nå ikke endre mening på noe så viktig heller da, håper at du blir gravid fort uansett Lykke til
Håper snart.. Skrevet 28. februar 2010 #3 Skrevet 28. februar 2010 Å det var morro og høre! Håper du blir fort gravid!! Er år og dag siden jeg har vært innom her. Men husker deg fra den tiden jeg var her inne:)
♥Tullerusk♥ Skrevet 7. mars 2010 #4 Skrevet 7. mars 2010 Wæææ....Så bra...Endelig din tur... Nå må jeg jo hvertfall komme innom oftere på bli gravid og se hvordan det går med deg...:oD Klem *BabyCakes*
Snuppeluppa med snuppe + spire Skrevet 7. mars 2010 #5 Skrevet 7. mars 2010 Titter innom fra "bli gravid" og ønsker deg hjertelig velkommen til oss Håper det kommer flere fra denne gruppen snart Mange lykkeønskninger til dere alle
BarniHodet og enihverarmkrok Skrevet 9. mars 2010 Forfatter #6 Skrevet 9. mars 2010 AA, BabyCakes! Er det deg?... Du har da skifta nick og greier! Hvordan gaar det med deg? Hva skjer? Har omtrent ikke vaert innom her det siste aaret for jeg hadde gitt opp hele greia! Vi faar naa se hvordan dette skal gaa. Kan liskom ikke helt tro det foer vi er i gang med det hele, for han har stritta saann i mot i saa mange aar... Men meningen er hvertfall at denne mnd her (mensen kommer naa til helga) saa skal vi komme i gang med proevinga... Skal holde deg oppdatert! KLEM!
♥Tullerusk♥ Skrevet 17. mars 2010 #7 Skrevet 17. mars 2010 Jepp, det er meg... :oD I´m back...Igjen på samme sted som for 3 år siden..Gud så lang tid... Ja da, måtte skifte nick...Mye rart med det andre nicket :oD hehe... Ja, da er dere vel i gang med prøvingen nå da... :oP Går vel ganske så greit, borsett fra at jeg har vært babysjuk (IGJEN) i 1,5 år nå...Sambo sier han er ferdig, og det ser ikke ut som om han har tenkt å snu heller...Kjipt...Men har jo to da, så bør vel egentlig ikke klage, men kan ikke la være...Noe har dukket opp sånn at jeg nå har det litt "travelt" for å få han til å være 100% sikker... Så jeg tilhører vel her inne igjen tenker jeg...Ikke kult akkurat...Har holdt til på BV siden snuppa ble født...Var så lite liv på feb/mars forumet her, men har ikke forsvunnet helt...Er ennå her og titter på kjentfolk... :oD Ja du MÅ holde meg oppdatert...:oD Må ikke gå glipp av dette altså...) Må jo ønske deg masse lykke til og håper du slipper å vente enda lenger før nurket er i armene deres... Kosomoseklem...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå