LadyLuck & Skrevet 25. februar 2010 #1 Skrevet 25. februar 2010 hva er det egentlig med magen min? Vil den noen gang bli bedre? vil jeg få en konkret diagnose?? f.150584
Sanna28 Skrevet 27. februar 2010 #2 Skrevet 27. februar 2010 Hei, Jeg får inn at det er et sammensatt problem. Jeg tror du ikke kommer til å få en ordentlig diagnose fra tradisjonelle leger, men kanskje fra noen som er litt mer alternative. Jeg får opp at det kan henge sammen med noe du spiser. Jeg får følelsen av at det er noe lignende candida. Jeg tror du skal undersøke litt ift alternative behandlere. Gjerne leger som holder på med - eller samarbeider med alternative behandlere. Jeg får følelsen av mye "uro" i magen din. Er dette noe du kjenner igjen? Jeg tror du kommer til å bli mye bedre etter en stund. Det er ikke gjort på et blunk, men det er mulig. Jeg tror du kommer til å få mye mer energi - og at du føler alt blir lettere når dette blir bedre. Lykke til!!
LadyLuck & Skrevet 21. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 21. mars 2010 takker =) skal sjekke ut candida.. nettopp vært gjennom massiv allergitest uten resultat..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå