Gå til innhold

Hva ville dere gjort? Ang. barnebursdag.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min sønn fyller 4 år til tirsdag.

På lørdag skal vi feire barnebursdag og søndag voksenselskap.

Det vil da være pyntet og "fint" i hele huset i helgen.

Han har jo egentlig ikke bursdag før tirsdag, og feirer denne dagen i barnehagen.

Når hadde dere gitt presang fra dere foreldrene?

Jeg har jo lyst å komme med muffins og sang på sengen på dagen hans, men i helgen er det på en annen side pyntet fra A til Å.. hmm..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det ville jeg tatt på dagen hans, blir nok oppmerksomhet og gaver i helgen, så koselig at tirsdagmorgen blir heeelt spesiel og at han får et forhold til "sin" dag og for å være helt ærlig så tror jeg han gir blanke i om det er rent og pyntet eller ei...hehe

Skrevet

Tenkte mer på stemningen med pynt overalt jeg vetdu, hi hi.. Han er helt i hundreogti!!

Ja, er jo koselig å ha noe på dagen også kanskje...

Skrevet

Vi gir alltid gave på sengen på bursdagsmorgenen sammen med lys, litt godteri og sang.

Er som nevnt over, nok med oppmerksomhet på de andre dagene uansett :o)

Skrevet

Her har ungene fått sin gave fra oss når det var voksenselskap.

Skrevet

Han får noe han ønsker seg VELDIG VELDIG av oss, så jeg tenkte kanskje det ville vært stas å få den og vise frem i selskapene vetdu..

Men, trasig om ingeting skjer på dagen hans heller da..

Vi skal på badeland den dagen, men er jo da han har bursdagen også liksom.. hms..

Skrevet

Her får ungene gaver den dagen de har bursdag. Uansett om vi har selskap før eller etter bursdagen.

Skrevet

Om gaven fra dere er noe han ønsker seg grenseløst, så er det kanskje lurt å vente med den til bursdagen..?

Bare tenker på at det da kanskje vil overskygge de andre gavene, men om dere venter så har han mulighet for å kose seg litt med de andre først.

Føler meg litt som en partypooper her, da jeg veldig godt kjenner ekstasen over å få gi noe man vet er veldig, veldig ønsket, men bare tenkte litt på gavene fra resten av familien også.

Skrevet

Jeg er vant med skikkelig bursdagsfrokost med presang fra mamma og søsken på selve bursdagen, og kommer til å fortsette den tradisjonen med min sønn. Pynten ville jeg latt være til tirsdag - eller i alle fall finne frem litt ballonger og annen bursdagsstemning.

Men jeg skjønner at det er litt vanskelig siden det er noe han kanskje har lyst å vise frem;) Mulig jeg ville gjort et unntak hvis jeg visste det ville bety mye for han, men da ville jeg også forklart han det, og hatt en liten gave til som han kunne få på bursdagen;)

Skrevet

Ja, sant det Tieran!!

Han ønsker seg så veldig en drakt, så jeg tenkte at det hadde vært litt tøft å vise frem til alle gjestene..

Men, kjedelig og ikke få noe på bursdagen og, så vi venter nok!

Til og med jeg gleder meg til å gi ham gaven, he he:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...