Gjest Skrevet 25. februar 2010 #1 Skrevet 25. februar 2010 har ikm mellom 1- 4 mars.. har hatt symptomer på graviditet de 3 siste dagene, i dag.. null, nada, niks.. men litt utpå dagen fikk jeg el lignende smerter i venstre side (lokaliserer det ca der livmor/egleder og eggstokk sitter) denne smerten kommer og går uten grunn.. merker lett at det ikke er mens smerter, de føles helt anderledes :-/
Gjest Skrevet 25. februar 2010 #2 Skrevet 25. februar 2010 ingen som har en idè? var veldig vondt utpå dagen i dag, måtte lissom trykke mot der det gjorde vondt, etter et slik trykk i ca 2 minutter, så lindret smerten noe, men blir ikke helt borte heller..
nurkisimaven Skrevet 25. februar 2010 #3 Skrevet 25. februar 2010 Kansk duer gravid?..Jeg hadde akkurat det samme. Jeg gikk 6-7 dager over ikm, helt til jg fant ut at syklussen min er på 32 dager istedenfor 28...så dag var det ikke ikm likevel! håper på bedre pp nå
Gjest Skrevet 26. februar 2010 #4 Skrevet 26. februar 2010 vet ikke jeg... i dag er det plutserlig ikke noe smerter igjen, men tilbake til kvalmen i stedenfor... får vel bare prøve å okupere tiden min med noe, frem til jeg eventuelt får tatt g-test :-/ kjederlig å vente sånn! lykke til med denne pp :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå