Anonym bruker Skrevet 25. februar 2010 #1 Skrevet 25. februar 2010 Jeg blir veldig tung i pusten av ingenting. Blir sliten av å gå opp trappen. Er det noe galt med meg, eller kan det være så ille i svangerskapet??Er redd for at fosteret ikke får nok oksygen.
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2010 #2 Skrevet 25. februar 2010 Jeg er også tungpustet av å gå opp trappen,men så synes jeg det er tungt også, da.....er bare 21 uker på vei, men med en vond bekkenløsning som gjør bevegelse veldig slitsomt.
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2010 #3 Skrevet 25. februar 2010 Jeg hadde store pusteproblemer fra 4. måned i mitt siste svangerskap. Det var helt grusomt. Babyen fikk nok oksygen, men det føltes verre for meg. Tror årsaken var at han lå høyt oppe og presset samt at han var en stor baby.
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2010 #4 Skrevet 25. februar 2010 hvor langt er du på vei da? Jeg var det på slutten, de vurderte da å sette igang.
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2010 #5 Skrevet 25. februar 2010 Du er ikke alene.. Jeg er skikkelig tungpustet enda jeg bare er 24 uker.. Puster som en hvalross av ingenting
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2010 #6 Skrevet 25. februar 2010 Utover i sv skapet blir det mindre plass til lungene dine, dermed blir du etterhvert mer og mer tungpusten. Men om det kommr plutselig må du kontakte lege.
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2010 #7 Skrevet 25. februar 2010 Jeg er bare i uke 11 og er veldig tungpustet, kan bli tungpustet av å bare gå fra stua til kjøkkenet. Og jeg har ikke et slott hvor det tar 10 minutter å gå til kjøkkenet! Jeg får også fortere pustevansker enn vanlig, og er mer avhengig av å lufte for å få oksygen.
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2010 #8 Skrevet 26. februar 2010 Jeg har slitt med tung pust siden uke 20, og det har blitt verre nå helt på slutten. Det er veldig vanlig. Så lenge du ikke har tidligere lungesykdommer så har du ingenting å bekymre deg over. Blir du blå på leppene, kan du bekymre deg. det er et tegn på at man ikke får nok oksygen. Jeg har det så ille at bare noen få skritt gjør meg tungpustet, trenger ikke gå i trapper engang. heheh
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2010 #9 Skrevet 26. februar 2010 Hvorfor ville de sette igang da 22.56? Pga babyen? Bør jeg får det undersøkt? Er 10 uker på vei. Blir kjempefort sliten! Legen har lyttet på lungene mine og sier at det høres fint ut, men jeg har ikke målt om jeg får nok oksygen. Bør jeg det?
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2010 #11 Skrevet 26. februar 2010 Jeg ble tungpustet allerede da jeg var 3 mnd på vei.. Begge gangene jeg har vørt gravid.-.- Hørtes ut som en lokomotiv om jeg gikk opp en trapp. Var helt ødelagt om jeg gikk opp en bakke. Kontaktet legen som sa at noen gravide blir veldig tungpustet. Jeg måtte ta astmamedisiner etter en stund. Det ble faktisk litt bedre da jeg nærmet meg slutten, men det kom kanskje av at jeg beveget meg mye mindre da jeg var stor og høygravis.. Nå har jeg født og pusten er tilbake til normalen..
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2010 #12 Skrevet 26. februar 2010 joda hvalrossen på toppen av trappa det er meg!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå