Lilletrille,<3 Skrevet 25. februar 2010 #1 Skrevet 25. februar 2010 Hei, jeg har skrevet en del innlegg til bl. annet deg,men også andre. Men jeg har ikke fått noe særlig svar av noen. Derfor lurer jeg på om det er fordi jeg er vanskelig å lese..? Hvis ikke, kan du kanskje se på meg? Lurer på om du ser graviditet på meg? Kjønn og antall? Evt andre ting? F:240288 Takk:)
Sanna28 Skrevet 25. februar 2010 #2 Skrevet 25. februar 2010 Hei, Jeg tror ikke du er spesielt vanskelig å lese. Det er ofte litt tilfeldigheter hvem jeg ser her inne. (Hvem som tilfeldigvis ligger øverst på lista her inne, og hvilke overskrifter som "lyser" til meg). Jeg får opp gutt - gutt - jente på deg. Jeg får opp at du er veldig glad i barn. Jobber du med barn? Jeg får opp graviditet på deg i aug-sept i år. Har du kjæreste/samboer? Jeg får opp at du kommer til å få et fint år ift kjærlighet. Jeg ser en mulig forlovelse/giftemål i løpet av sommeren. Jeg får deg opp som veldig sosial og utadvendt person som tar vare på alle rundt deg. Jeg får deg opp som veldig blid og glad person. Jeg ser deg som veldig moteriktig og opptatt av å se pen og velstelt ut. Når jeg kobler meg på deg, så får jeg deg opp på shopping med venninner. Kjenner du igjen dette?? Jeg får deg også opp som en person som har mye dybde. -Men at folk ofte ikke oppfatter deg på den måten. Og at du derfor kan føle deg litt misforstått. Det kan være litt sårende i noen situasjoner at folk rundt deg ikke tar deg seriøst nok i noen sammenhenger. Jeg tror dette kommer til å forandre seg med graviditeten. Jeg får opp noe ift hånda di/håndleddet. Jeg er litt usikker på om du har noen plager der? Jeg får opp at kommer til å få tilbud om kurs/etterutdanning på jobben. Dette er veldig positivt for deg, og du bør passe på å gripe de sjansene du får. Det kan bli litt misunnelse fra de andre på jobben pga dette, men det skal du ikke bry deg noe om!! Stå på!! Lykke til Lykke til
Lilletrille,<3 Skrevet 26. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 26. februar 2010 Takk for svar! Jeg er veldig glad i barn, jobber ikke med det, men har vurdert det da;) Giftemål var planlagt i sommer, men utsettes en liten stund. Er glad i shopping, og er ganske sosial, har bare blitt litt lite av det i det siste:) Stemmer godt det med at jeg føler meg litt missforstått av og til. LItt rart at du ser det med håndleddet. Stemmer nemmelig veldig bra. Kan du se om jeg bør gå til legen med det? eller om det forsvinner av seg selv? Spennende å se om det blir noe etterutdanning på meg da:) Tusen takk for utfyllende svar:)
Sanna28 Skrevet 26. februar 2010 #5 Skrevet 26. februar 2010 Hei, Takk for tilbakemelding! Jeg tror du bør gå til legen med det. Det er alltid bedre å gå en gang for mye til legen! Jeg får opp at det kan være eller bli betennelse hvis du lar det fortsette... Lykke til
Lilletrille,<3 Skrevet 26. februar 2010 Forfatter #6 Skrevet 26. februar 2010 Ja, jeg bør nok få sjekka:) Er det fortsatt august du ser graviditet på meg? Jeg var nemmelig gravid i august 09. Men mistet. Kan det evt være dette du får inn? Kan du se når de to neste kommer? Takk igjen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå