Anonym bruker Skrevet 25. februar 2010 #1 Skrevet 25. februar 2010 Kjøp denne: http://www.coverbrands.no/no/shop/the-balm/the-balm---time-balm---anti-wr Siden den er til ha på om natten for å redusere rynker og "bleke" blå ringer under øynene, så tenkte jeg å prøve å ta den på kvise arr også. Måtte jo prøve, for om den kan ble blå ringer så hvorfor ikke arr. Og jammen funker det ikke gitt. Har tidligere bare sovet med det på øynene, og jeg føler meg fres og ser mer våken ut om morgenen. Men denne uka har jeg også hatt den på arr/kviser. Og huden min har bitt så fin=) Måtte bare dele det med dere.
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2010 #2 Skrevet 25. februar 2010 Skrive feil her ja=) Om den kan BLEKE blå ringer, så hvorfor ikke arr også.
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2010 #3 Skrevet 25. februar 2010 Så det var litt flere skrive feil ja. hehe Men dere skjønner vel.
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2010 #4 Skrevet 25. februar 2010 Vet ikke helt om den virkelig bleker arr, for den bleker jo ikke blå ringer. Den får bare blodårene i huden til å trekke seg sammen, slik at huden ikke lenger ser blå ut. Er jo ikke samme med arr.
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2010 #5 Skrevet 25. februar 2010 Godt mulig det, men mine arr er mye svakere ihvertfall. Så jeg er meget fornøyd. Kommer til å ta det på alle "problemene" i ansiktet på kvelden en stund til ja. Jeg har lenge væer avhengi av å ha på pudder bare for å gå i butikken. Må ikke sminke meg fult, men dekke litt her og der. Det har jeg ikke følt behov for de siste dagene nå så. hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå