Gå til innhold

Lenge siden sist....;-))))

Gjest

Anbefalte innlegg

Hvordan er det nå med oss modne i 3 trimester,og dere som kommer etter oss?

Er i min 33 uke og må si jeg begynner å bli litt kjei nå...hehe.Synes det er det leeeengste svangerskapet jeg har hatt,men litt pga at vi mistet første i uke 9,så nå har jeg egentlig tilbakelangt 9 mnd allerede....

Gleder meg til fødselen og endelig få se veslejenta som holder mora si våken om natta! :-))

Noen andre som har begynt nedtelling? og hvordan går det på utstyrsfronten? Vi måtte kjøpe alt nytt men det meste er i hus nå,kun småting igjen..:-))

Gleder meg til å høre hvordan det er med dere andre:-)

Fortsetter under...

Hei hei:))

Ja, når du er kommet i uke 33 er det vel ikke så rart at nedtellingen er begynt for fullt:) Hvor mange barn har du fra før og alder på dem?

Jeg er nå kommet halvveis i svangerskapet, og synes i grunnen at ukene går fort nok. Vi har to gutter sammen på 7 og 10 år, og ordinær UL viste med stor sannsynlighet ei jente i magen denne gangen. Vet ikke helt om jeg kan stole på det;o)

På utstyrsfronten har vi noe, men må handle inn en del. Bla bilstol, stellekommode, ROSA klær, og sikker mange andre ting som jeg ikke har kommet på enda.

Gleder oss til en liten etterpåskatt - og guttene er veldig spente.

Her har jeg nå for alvor begynt nedtellingen. Dagens milepæl som nå er passert var siste arbeidsdag før permisjonsstart :-)

Vi har ikke tenkt å kjøpe så mye nytt. Har en del fra forrige gang, så vogn og seng og de store tingene blir gjenbruk. Vi har en gutt fra før og venter nå jente, så det har blitt kjøpt inn en del rosa klær, da :-) Håper at jeg får litt tid for meg selv før babyen kommer, slik at jeg kan slappe av og kose meg litt (dvs. så mye man kan det når man er midt i oppussing og har en aktiv krabat på snart 3 år i tillegg...)

Vi får holde hverandre oppdatert i tiden fremover. Har ikke sett så mange fødselshistorier her på Modne, men det var da flere som har termin nå fremover, i følge den tidligere terminlisten. Håper de kommer tilbake inn hit nå som permisjonstid nærmer seg. Selv har jeg vært ganske fraværende i det siste, merker at livet er hektisk med jobb og barn fra før :-)

Hei!

Jeg er også i min uke 33. Begynner til tider å bli litt lei nå, men det går overraskende bra. Har også to barn fra før på snart 4 og snart 8 år. De har begge bursdag i april.

Hadde egentlig ikke brukt for noen ting, men har alikevel kjøpt meg en kurv til babyen, med dyne og madrass. Skal få en vogn av ei som søsteren min kjenner, men den har jeg ikke fått enda.

Jeg vet ikke om jeg får gutt eller jente, så klær får jeg ikke ordnet så mye med enda. Har kjøpt litt nøytrale klær på finn, som jeg har bestilt i dag.

Føler jeg er i rute. Fødte de to andre barna mine 17 og 21 dager før terminen, så er spent på om dette gjentar seg. Jeg kommer ihvertfall til å pakke sykehusbaggen tidlig.

Koselig om vi kunne ha fulgt hverandre på denne tråden. Jeg er 50 prosent og har derfor masser av tid.

Ca lykkelig...Er fjerde her,og definitivt siste...;-) Ble mamma tidlig første gang(ikke helt planlagt)så han er 19 snart:-)

Har to på 6(jente) og 8(gutt) fra forrige ekteskap,og traff da en mann som ikke hadde barn....Vi er nå gift og venter som sagt ei jente:-)Det er veldig stort for ham,og de andre barna her venter veldig de også...de synes det tar veldig lang tid før babyen blir "ferdig"...hehe

Coscos og trultemor...dere har jeg jo sett litt til her inne:-) Er vel omtrent 4 mnd siden jeg var her selv,så hverdagen er hektisk ja..Fullt sykmeldt jeg nå,så nå skal jeg ta det litt med ro frem til termin:-)

Godt å høre at alt er bra med dere,og følger gjerne her på" modne" fremover:-))

Hei, igjen!

Jippi, skal være alene hjemme helt til i morgen. MInstejenta er med pappa på hytta og elstejenta skal overnatte hos bestemor. Tenkte jeg skulle begynne å pakke sykehusbaggen i kveld. Er jo ikke alt en kan pakke ned enda. Kommer babyen like tidlig som de andre har jeg mellom 2 og 3 uker igjen. Det er ganske skremmende egentlig. Formen er veldig bra og denne uken har jeg til og med ligget over i barnehagen sammen med førskolebarna.

Er 50 % sykmeldt, og har igjen 3 dager med avspasering. Det vil si at jeg bare har 3 fulle dager igjen å jobbe. Tror nok jeg kommer til å være der noen timer ekstra, da det er noen arrangement jeg bare må være med på. Da er jeg ekstra voksen på avdelingen, så det blir jo ikke slitsomt.

Har så og si ingen kynnere enda. Magen har synket veldig og dermed har halsbrannen blitt betraktelig bedre. Litt vondt å gå til tider, da babyen ligger så langt ned. Ellers står alt bra til med meg. Sover godt og elsker fortsatt å gå gravid.

Hvordan står det til med dere?????

Annonse

Hei Trultemor!

Så deilig at du får en alenehelg:-)Har som deg pakket bagen i dag jeg også,kun toalettsaker som skal kastes oppi;-) Kjenner at jeg bare gleder meg til å få det overstått,selvom den andre parten er kjempenervøs og ikke får ro i kroppen..:-( Jeg synes så synd på ham....Ble kanskje litt bedre etter at vi var på omvisning på føden idag...

Har vært 100% sykmeldt siden sist i februar,så jeg tar det med ro nå siste tiden.

Jeg har endel kynnere,torsdag var ille...og skikkelig nedpress men det er jo ikke uvanlig når man er 4 gangs.Har en annen følelse i bekkenet, så lurer litt på om hun har lagt seg til,hun er roligere også..:-))

.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...