Anonym bruker Skrevet 25. februar 2010 #1 Skrevet 25. februar 2010 Dere tafatte, hjernedøde, empatiløse kvinnemenneskene her inne som absolutt må provosere med andre menneskers svake punkter og kanskje reele problemer. Dere må jo være oppvokst på ett øde sted uten å ha lært å ha sosiale antenner. Finnes det virkelig så mange harde mennesker i norge som har barn?? Er så vanvittig skremmende at mine barn skal ut i verden med dere og deres barn. De lærer jo mobbing hjemmefra, ikke kan de lære å ha empati eller sympati. Ikke kan de lære av dere at alle mennesker er like mye verdt uansett utseendet, status, jobb eller hudfarge. Ja jeg er kanskje dømmende jeg her nå å..men jeg vil så gjerne få banket inn hodet deres hva dere gjør og få dere til å skjerpe dere. Er såå enig med at ikke alle skulle ha hatt barn, ikke hund en gang og de er det visstnok mange av her. Hjelper ikke at barna deres ha det nyeste og dyreste moteplagget vettu, når de ikke lærer å bli ett godt menneske. Og jeg kan ikke tro at noen som sitter her å er forumtroll, mobber eller trakasserer folk sine inlegg har evne til å lære sine barn det. Sorry, men dere er bare patetiske, lattelige og mindre smarte!.
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2010 #2 Skrevet 25. februar 2010 Oi, du har mye innestengt sinne... Ville ikke latt mine barn komme hjem til deg, nei.
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2010 #3 Skrevet 25. februar 2010 Jeg er snill i det minste, og stort sett hyggelig (bortsett fra mot de som ikke fortjener det da)
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2010 #4 Skrevet 25. februar 2010 *hihi* at du gidder å la deg provosere og engasjere. det har ikke falt deg inn at det er nettopp det som er poenget med disse innleggene?
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2010 #5 Skrevet 25. februar 2010 Ja, det er nok mange som kun er ute etter å provosere. Men det er jo noe av poenget til HI sånn jeg ser det. Hvorfor ikke bare oppføre seg ordentlig, og kanskje gidde å tenke seg om en gang eller to før man svarer på et innlegg? Og nei, man kan jo ikke alltid få det svaret man ønsker fra alle, men det er da lov å ordlegge seg normalt, og ikke slenge sånn med leppa.
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2010 #7 Skrevet 25. februar 2010 Tenkt ofte det samme om HI.Mange rare folk som har barn..Og er det rart at det er krig i verden osv..
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2010 #9 Skrevet 26. februar 2010 Synes det hører hjemme her på anonymforumet jeg! For det er her dette problemet er størst. 100% enig med deg, HI!
Ranveig R Skrevet 26. februar 2010 #10 Skrevet 26. februar 2010 "Dere må jo være oppvokst på ett øde sted uten å ha lært å ha sosiale antenner." Er det no eg skal beskylde deg for å beskylde meg for å vere utan sosiale antenner fordi eg er oppvokst "på landet"?
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2010 #11 Skrevet 26. februar 2010 Uttrykket sosiale antenner spiller jo på det at et menneske ikke vet å relasjonere seg med andre. Hvis man vokser opp på et øde sted (HI skrev IKKE på landet) så vil det jo si at man da faktisk ikke har hatt de største mulighetene til å sosialisere/relasjonere seg med andre mennesker. Så vil vel heller si Ranveig R - at du her kverulerer på noe som i utgangspunktet du har misforstått.
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2010 #12 Skrevet 26. februar 2010 Jeg er enig med deg HI, men jeg tror at dette gjenspeiler hvordan samfunnet har blitt. Råere, mer brutalt, pill råttent! Om å gjøre å såre, provosere, mobbe og hevde. hvor man har vokst opp tror jeg har mindre betydning, det er mer hvilket miljø man er i, og hvilket menneskesyn man har. Mange her inne er nok kraftig bortskjemte, har aldri møtt veggen, og da hevder man sin egen styrke i andres svakhet. Jeg tror at samfunnet kan jobbe mot mobbing så mye vi vil, men så lenge foreldre snakker nedsettende om andre, lirer av seg mye stygt i innlegg på nettet og ellers ikke greier å se enkeltmenneskets verdi - så kommer vi ikke langt nok. Jeg er skremt dersom dette er mennesker som faktisk lever som de prediker. Foøvrig HI, jeg er oppvokst langt unna folkeskikken, men hadde foreldre med gode og trygge verdier som nok har formet meg til en person som iallfall ikke (for)dømmer andre og slenger med leppa på diverse nettforum:)
Hellobaby Skrevet 26. februar 2010 #13 Skrevet 26. februar 2010 Helt enig med deg, HI. Har virkelig fått meg noen sjokk her inne.. Håper bare ikke at dette forumet representerer menneskeheten forøvrig. Og så på et babyforum da! Verste kjerringene som sitter her. Heldigvis er det mange veldig snille, ok damer òg da :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå