Anonym bruker Skrevet 25. februar 2010 #1 Skrevet 25. februar 2010 hvis man har vibrering på dildoen, så kan det forstyrre hjerterytmen til babyen?? Ergo: Det kan være skadelig for babyen?? Da har vi dritti oss ut litt ass! :-/
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2010 #2 Skrevet 25. februar 2010 Om du har den vibrerende inni skjeden så kan det forstyrre hjerterytmen til barnet. Men om det kun var utenfor skjeden og på kiltoris så er det ikke farlig.
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2010 #3 Skrevet 25. februar 2010 det annbefalte er å ikke bruke virbrator de tre siste mnd før fødsel.. (En dildo vibrere ikke, det er det viblatorer som gjør)
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2010 #4 Skrevet 25. februar 2010 ummm... noen dildoer har faktisk påskrift: "med vibrerende tupp"! til HI: om den vibrerte i skjeden, så kan det påvirke hjerterytmen.. om du føler deg utrygg.. hvorfor ikke ringe og forhøre deg med jordmor i morgen? kanskje du kan få "haste time", så dere kan finne ut om det har påvirket noe?
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2010 #5 Skrevet 25. februar 2010 skjønner ikke hvorfor det skal påvirke hjerterytmen jeg... og det er da ikke så mange cm mellom klitten og i skjeden liksom. Hvorfor står det da ikke advarsel på pakningen til vibratoren?
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2010 #6 Skrevet 25. februar 2010 22:05 : Man kan ikke advare mot alt. Noe må man nesten følge med på selv og sørge selv for å sjekke om det er farlig eller skadelig. En kan ikke merke alt fra matvarer til vibratorer om at det kan være skadelig for den gravide. Det blir for dumt.
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2010 #7 Skrevet 25. februar 2010 Nei men jeg lurer fremdeles på hvordan det kan påvirke hjerterytmen??? Jeg skjønner at man ikke kan merke alt, men jeg bare synes det er så rar greie den påstanden (jeg sier ikke at den ikke er riktig)
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2010 #8 Skrevet 25. februar 2010 Det er fordi vibrasjoner inne i skjeden kan stimulere mormunnen og føre til for tidlig åpning som igjen kan føre til for tidlig fødsel Det er IKKE påvist at vibrator kan forstyrre hjerterytmen til fosteret
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2010 #9 Skrevet 25. februar 2010 Signerer 22.17 og et par til. Dere andre er noen hysteriske fjols! Ser for meg anonym som ba hi om å kontakte jordmor, kan tenke meg at hun ler godt ved tanken på at hi skulle gjøre som hun sa. Dårlig gjort å prøve å drite ut noen på det viset! Hi: Hadde det vært dumt, hadde du merket det nå, i form av veer! Ut over det har det garantert gått bra!!! Fosterets hjerterytme blir IKKE påvirket. Jeg VET hva jeg snakker om, uten å gå i detalj på hvorfor. Ikke spør om sånne ting her inne, det sitter en gjeng og venter på sjansen til å lage kvalm.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå