Gå til innhold

Blir så lei av å vente...

Anbefalte innlegg

Skrevet

på rørlegger og elektrikker :-p

Er nesten ferdig med ett oppussingsprosjekt nå (kjøkken, wc-rom, og en "hall" nede ved wc), men snekker kan ikke gjøre seg ferdig før rørlegger og elektrikker har vært her.

Rørlegger skulle komme på mandagen, men pga kulden så hadde de ikke tid likevel, så skulle de komme tirsdag - onsdag - torsdag :-p, og det samme svar HVER dag, kommer i morgen, har ikke tid i dag. I dag fikk vi ikke tak i dem pr. tlf da.

Elektrikker skulle komme onsdag eller torsdag (i dag), snekkeren snakket med de i dag, de hadde ikke tid (ferie), men de skulle bli ferdig til tirsdag.

Greit nok at de ikke har tid, men hvorfor lover de å komme, å så ikke komme likevel (ja, har snakket med andre firmaer, men pga kulden er det ekstremt travelt hos alle).?!

Snekkeren har egentlig lovet å bli ferdig til onsdag, for da kommer samboeren min hjem, og sier nå at han må bare belage seg på å jobbe ekstra lange dager.

Er sååååå lei nå, vil bli ferdig, vil ha orden i huset igjen, vil ha KJØKKEN som jeg kan bruke ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres kjipt ut, og det får meg til å grue meg til vi skal starte med oppussinga her hjemme nå snart. Å vente på håndverkere kan være en tålmodighetsprøve av de store. ;o/

Skrevet

Det er så kjipt at de ikke holder tidsfristene sine.....

Vi skal til våren bygge ut, og må da ha snekker, elektrikker og rørlegger. Må si jeg gruer meg.

Ser du er trønder....Bor du i trøndelag?? Jeg gjør....

Hvor mye vil alt av arbeid som er gjort komme seg på??

Skrevet

Bor i trøndelag ja, Namsos.

Alt arbeid (med alt av materiale) vil komme på ca 150 000 kr tror jeg, da er det brukt snekker til å gjøre alt av arbeid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...