Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 25. februar 2010 #1 Skrevet 25. februar 2010 Vi skal ha navnefest for vesla om 3 uker hjemme hos bestefaren. Vi blir max 25 stk (+ 1 barn på 1,5 og 3 babyer). Jeg/vi skal lage enkel middag/lunsj og kaffe og kaker etterpå. Vi hadde egentlig en kamerat av sambo som skulle synge, men nå må han jobbe likevel og da står vi uten noen form for underholdning... What to do?
Mille** Skrevet 25. februar 2010 #2 Skrevet 25. februar 2010 Trenger man underholdning i daå/navnefest? Aldri hørt om noen som har hatt det. Holder vel med middag og kaffe/kaker? )
Mrs. Bouquet Skrevet 25. februar 2010 #3 Skrevet 25. februar 2010 Jeg har aldri vært i dåp/navnefest der det har vært underholdning. Så jeg vil si du kan la gjestene underholde hverandre, om du ikke føler det trengs noe underholdning da.
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 25. februar 2010 #4 Skrevet 25. februar 2010 Underholdning? Det tror jeg ikke er særlig nødvendig. Det lille nurket er nok underholdning nok:)
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 25. februar 2010 Forfatter #5 Skrevet 25. februar 2010 Tja, jeg har bare vært i en jeg, og de hadde en som hadde en liten artig historiesak på pianoet. Men kanskje man ikke trenger? Vi skal ikke ha noen seremoni eller noe sånt så tenkte kanskje vi burde ha noe annet.
Mamma, mammaere, mammaest <3 Skrevet 25. februar 2010 #6 Skrevet 25. februar 2010 Jeg har aldri hørt om noen som har underholdning i dåp elle navnefest, vi hadde ikke i vår dåp heller. Tror nok du kan slappe helt av og gi slipp på underholdningen, eventuelt lage en sang til barnet ditt som du synger selv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå