Anonym bruker Skrevet 25. februar 2010 #1 Skrevet 25. februar 2010 kanskje er jeg hormonell bare.. men blir satt ut jeg... fikk beskjed av sambo om å gå inn på hans nettby konto, han måtte ha et tlf nr han hadde fått på post der, han er ute en tur nå... før jeg kommer til den meldinga jeg skulle finne.. så ser jeg uåpnet post: "er herlig du også mister"... blir jo så klart noe nysjerrig.. har aldri hatt dårlige følelser i forhold til sambo og tillitt.. men han har skrevet en del med denne jenta, og han har først skrevet til henne; "herlig du :-D"... vet ikke hvorfor jeg reagerer så kraftig.. han legger aldri sjul på noe, vi begge kan den andres passord på det meste... og vi prater om alt og alle, trodde jeg... men han har da ikke nevnt denne dama.. så når jeg sendte han nr'et han trengte, så spurte jeg også hvem "kallenavnet" var for noen.. kommer tilbake kort melding: "du trenger ikke snoke i resten av posten der, fordi om du går inn der for meg" vet ikke hvordan jeg skal tolke det :-( føler for å gå gjennom hele nettby posten hans, men vi har en tillitt som tilsier at det ikke er aktuelt.. er snart så han kommer hjem.. skal ta det opp med han da.. men føler meg nesten "trua" av det lille jeg leste :-O han har sitti en del på pc'n de siste kveldene, noe jeg egentlig ikke reagerer på, siden vi begge driver en del på pc'n... men når jeg tenker over det, den siste uka har han sitti med skjermen vendt bort fra meg, nermest passet på at jeg ikke ser sjermen :-/ kanskje det bare er jeg som overreagerer og er hormonel.. kanskje jeg sitter å "leter" etter problemer, siden vi hele veien har hatt så godt som et problemfritt forhold.. vært sammen i ca 1 år nå.. (gravid i 7 uke)
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2010 #2 Skrevet 25. februar 2010 Jeg hadde lest alt, for så og snakket med han for å se om han utelukker noe/lyver. Da hadde jeg sett om han er til å stole på.
Bidleba*4unger Skrevet 25. februar 2010 #3 Skrevet 25. februar 2010 Han hadde da aldri bedt deg om å gå inn der hvis han hadde noe å skjule! Så, du er nok i overkant hormonell! Men du kan jo fortelle han at du er hormonell, og at du allikevel gjerne vil vite hvorfor han kaller andre jenter for "herlig". Lykke til
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2010 #4 Skrevet 25. februar 2010 jo, men vil jo ikke påstå jeg virker så tillitsfull eller til å stole på.. om jeg setter meg ned og leser alt, når han klart viser motstand til det... men, kan vel kanskje spørre han om han kan vise meg resten.. om han nekter på det.. så kan vel kanskje det tolkes som et svar?! herre gud, føler på hele meg at dette er latterlig for oss begge! aldri vært borte i slikt før :-/ HI
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2010 #5 Skrevet 25. februar 2010 heh.. huff.. takk for svar Bidleba*4unger tengte ikke så langt en gang jeg! får vel bare forhøre meg med han om det.. forsto lissom ikke hvorfor det skulle bli problemer nå :-O vi er samboere, _han_ startet å nevne på familie livet med små barn.. forsto ikke helt hvorfor han skulle prøve utroskap etter det.. HI
Bidleba*4unger Skrevet 25. februar 2010 #6 Skrevet 25. februar 2010 Han vil nok forstå deg, og gi deg en god forklaring. Litt skummelt å lese for mye her inne, "alle" menn er ikke utro, vet du.
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2010 #7 Skrevet 25. februar 2010 nei, jeg ville aldri sett på han som en utro persjon.. men nå om dagen reagerer jeg utrolig lett :-( håper det roer seg snart.. til og med JEG synes det er bedritent og slitsomt.. her om dagen endte jeg opp med å skjefte han ut når vi var i butikken :-( bare fordi han hadde med seg hel kylling og ikke kylling file :-O beklaget det til tusen og stor tuta etterpå.. men tror det vil bli vanskerlig for oss begge om det fortsetter slik :-/ får håpe han forstår det, og kan tilgi reaksjonen min, om det ikke er noe fare.. huff... HI
Bidleba*4unger Skrevet 25. februar 2010 #9 Skrevet 25. februar 2010 Hvis han tviler på at gravide er hormonelle, burde du la han lese noen tråder her på anonymforum.
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2010 #10 Skrevet 25. februar 2010 oookey dere.. han kom inn døra like etter siste innlegget mitt.. var raskt oppgjør gitt.. han beklaget meldingen sin, at han ikke svarte "rett" på meldingen min.. og jeg beklagde fort min egen oppførsel.. han tok pc'n fra meg, gikk inn på nettbyen sin, og fant hele samtala mellom dem.. og det var virkerlig ikke som jeg automatisk antok! de pratet om barn, graviditet og den slags! han kalte henne for herlig fordi hun valgte å beholde datra si, fordi om kjæresten hennes forlanget abort! vet jo ikke hvorfor hun sier han er herlig, men det vet vist ikke han heller, forsto jeg fort på ansiktet hans da han leste det! han ga meg så pc'n tilbake, kysset meg i panna og gliste "min lille hormonelle gulljente" kan tro jeg føler meg dum!!! (og ja, han har fått lese denne debatten!)
Bidleba*4unger Skrevet 25. februar 2010 #11 Skrevet 25. februar 2010 Du har en ganske så god kar der!
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2010 #12 Skrevet 25. februar 2010 ja :-) synes jeg også :-D men selv føler jeg meg bare flau nå.. hahaha :-P men, da skal vi sove, jobb i morgen.. opp klokka 5! hafff :-P god natt til alle hormontroll, fra droninga deres ;-) haha HI
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2010 #13 Skrevet 25. februar 2010 Det er helt vanlig å småflørte litt, dette er sikkert helt uskyldig.
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2010 #14 Skrevet 26. februar 2010 Tydeligvis en som leker med ilden du har i samme hus som deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå