Spent2014 Skrevet 25. februar 2010 #1 Skrevet 25. februar 2010 Hei alle dere som har lyst og tid til og ta en titt på meg. Jeg hadde som sakt tidligere EL denne uka,føler vi gjode en "skikkelig jobb" for dette etterlengtede barnet nå. Har hatt en del stikking\sammentrekking liknende smerter siden. Er jo en smule tidlig og kjenne tegn ennå synes jeg,men jeg kjenner de faktisk ganske godt. Kan dere som har lyst være så utrolig snille og ta en titt og se om vi enderlig har klart det nå? Et spm til:vi har store planer om og bygge på huset vårt nå,har hatt besøk av byggmester idag og pratet og sett på muligheter,de er veldig gode,men problemet er at det blir så nære veien,og vi er så klart nødt til og søke statens vegvesen om tilatelse til og sette det såpass nære,ser dere noe ang dette? Om vi kan bygge slik som vi har ønske om og laget tegninger på! Er super takknemlig om dere har lyst til og ta en titt =) På forhånd tusen takk. jeg:110983 han:010882
Sanna28 Skrevet 25. februar 2010 #2 Skrevet 25. februar 2010 Hei, Jeg er litt usikker på graviditeten enda. Det er muligheter der. Absolutt. Og hvis du ikke blir gravid denne mnd, så tror jeg det kommer veldig snart i alle fall! Det jeg fikk sterkest opp her er ift huset. Jeg tror dere ikke får igjennom helt det dere har ønske om, men at dere til en viss grad blir enige om noe. Men jeg tror dere må møtes litt på halvveien. Jeg tror kanskje dere må klage en eller to ganger før dere får noe igjennom hos statens veg.v. Jeg ser at dere setter i gang med påbygging. Skal dere gjøre mye selv? Jeg får opp samboeren din i arbeidsklær. Jeg tror ikke dere blir helt 100% fornøyd med denne løsningen, og jeg ser at dere ser etter andre hus. Jeg får opp en ny bolig for dere til høsten. Jeg får opp huset som hvitt/lyst. Jeg får opp at det ligger litt roligere til enn der dere bor nå. Litt mer hage og jeg får opp noen gamle, litt spesielle trær utenfor. Jeg tror det er terrasse utenfor inngangspartiet. Det ser ut som et veldig koselig hus. Jeg får det opp som et litt eldre hus, men i god stand. Jeg tror ikke det ligger så langt fra der dere bor nå, og at det har mange nok rom til dere. Når dere flytter inn i nytt hus, så ser jeg deg som gravid (i 7-8 mnd). Lykke til
Spent2014 Skrevet 25. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 25. februar 2010 Hei Sanna28! Tusen takk for at du tok deg tid til og se på meg. Ang graviditeten så håper jeg bare det har klaffet denne mnd =) Ang huset:Vi kommer nok ikke til og flytte,vi kjøpte et veldig koselig,men litt lite hus på "landet" for litt over to år siden. Vi er i gang med utbyggingsplaner nå,og snakket som sakt med byggmester idag og vi ble enige om at vi har flere muligheter om den vi har vaglt nå ikke går pga veien. Og det at du ser samboeren min i arb.klær har du HELT rett i =) Vi skal gjøre så mye som mulig selv. Litt rart og lese det du skrev om huset vi skal finne,for det er akkurat sånn vi har nå....=)lite og koselig,gammelt med god stand,og en veldig stor hage.Og gamle gode trær i hagen =)
Spent2014 Skrevet 26. februar 2010 Forfatter #4 Skrevet 26. februar 2010 Sanna28.så du hva jeg svarte til deg ? Og er det noen av dere andre som ser noe mer i forhold til grviditet og ELèn min denne uka?er så spent på om vi har fårr det til denne gangen =)
Sanna28 Skrevet 26. februar 2010 #5 Skrevet 26. februar 2010 kan hende det er det huset jeg allerede ser, da.. Og at det bare er nye ting ift huset jeg får opp som det "nye" som jeg tolket som flytting/kjøp av nytt hus. Håper det ordner seg til det beste for dere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå