Mamma27oggutta Skrevet 25. februar 2010 #1 Skrevet 25. februar 2010 Har du tid til en liten titt på meg? Er født 20.03.84, samboer 08.11.82 Er gravid med termin 1.aug.10 og lurer veldig på om det er en gutt eller jente i magen min. Gikk ikke å se på ultralyd idag. Om du får opp noe annet ang graviditeten ev fødsel blir jeg veldig takknemmelig for det også På forhånd tusen takk:)
Sanna28 Skrevet 25. februar 2010 #2 Skrevet 25. februar 2010 Hei, Jeg fikk opp mye maskulint på deg, men det kan hende det er fordi du har gutt fra før av. Men jeg holder en knapp på at det blir en gutt til Jeg får ikke opp noe spes rundt graviditeten. Jeg tror du har vært en del kvalm, men at det har gitt seg mye nå. Jeg får opp at du bekymrer deg for noe/stresser med noe. Jeg får beskjed om at du ikke skal gjøre det. Det kommer til å ordne seg, og du får snart et brev i posten ang dette. Lykke til
Mamma27oggutta Skrevet 26. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 26. februar 2010 Tusen takk for svar Sanna Er to andre som har spådd at det blir jente denne gangen, samt at ringtesten viser jente, så det blir spennende å se Min magefølelse veksler litt, sist var jeg helt sikker på at det ble gutt, og det ble det jo:) Har ikke vært så veldig kvalm denne gangen, bare litt uggen enkelte kvelder, var værre sist faktisk. Vet ikke om jeg bekymrer meg/stresser med noe spesielt for tiden, men er litt spent på om jeg får innvilget gradertesvangerskapspenger isteden for gradertsykemelding. Venter på svar fra Nav. Får du opp om jeg føder før eller etter termin? Og igjen Sanna28, tusen takk for svaret:)
Sanna28 Skrevet 26. februar 2010 #4 Skrevet 26. februar 2010 Hei, Jeg ble litt usikker selv nå om det kanskje er jente likevel... Bra at du ikke har vært så kvalm nå, da. - Nesten litt bra at jeg bommet på det!! Jeg tror du kommer til å få positivt svar fra NAV. Krysser fingrene for deg!! Angående termin, så tror jeg nesten du kommer på termindato, jeg! 1. aug lyste opp her for meg, så det er en veldig sterk dato. Jeg får opp at babyen ikke kommer i juli. Hvis den ikke kommer på termin, så får jeg opp 3. og 5. som sterke datoer her. Lykke til
Mamma27oggutta Skrevet 26. februar 2010 Forfatter #5 Skrevet 26. februar 2010 Igjen, tusen takk for svar Er litt morro å bli spådd, blir artig å se om det stemmer:) Skal gi tilbakemelding når den tid kommer!! Håper du har rett og at babyen kommer på termin, gikk 12 dager over sist og det var ikke noe særlig. Ligger jo bare å legger på seg da, så det ble en stor gutt og litt komplikasjoner under fødselen. Så håper alt blir bedre denne gangen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå