Gå til innhold

Har bestillt en del varer fra kiddies24.de....

Anbefalte innlegg

De sier nå at de sender varene og jeg har fått sporingsnummer. Men på nettsiden deres har de ingenting av det jeg har bestillt på lager... Hvordaner det da mulig at de driver og sender dette til meg da? Npen som har opplevd liknende?

Fortsetter under...

Har fått akkurat samme mail i dag.

Regner med at det er flere av oss som har en bestilling inne på varer som di ikke hadde på lager og at di rett og slett ikke har fått inn nok til å ha in stock. Fikk en mail etter jeg bestilte hvor de sa at TFK iallefall hadde litt leveringsproblemer. Om det er det merket du også har bestilt.

Er kjempespent på hvor lang tid dette tar og ikke minst hvor mye momsen og posten blir tilslutt.

Gleder meg villt til min nye twinner twist duo!

åh :) Ja mail om at det sendes med GLS og sporings nr, men får ikke noe opp på det enda da:)

Har også spurt de når de får inn varene og da fikk jeg mail om at det var i beg av mars så har jo smurt meg med tolmodighet her :)

Er TFK jeg har bestillt ja, twinner twist duo med en bag og TFK joggster twist med multix bag :P Ble litt revet med der. Kjøpte du adaper til bagbe på twinner? Glemte det jeg, håpr de selger separat på barnas hus da... De er ikke så stødige i engelsk de som svarer på mailene jeg sender værtfall.

Er også spennt på moms, regner med det blir drøye 2000kr altså.

Spennede å se ang varene nå da:)

Ja har også vært innstilt på at det skulle ta lang tid så jeg ble veldig fornøyd idag da mailen kom:)

Mailet med en fyr på kiddies som forklarte i mailen hva jeg trengte. Jeg ga har rett og slett mine "opplysninger" om barna og slik skreddersydde vi en pakke. Duoen med hardbag pluss adapter, regntrekk til sportdel og til bag og en matchende stelleveske(!) til slutt. Jeg tenkte at når jeg alikevel brukte maaange tusen så kunne jeg unne meg en stelleveske til noen fler hundrelapper enn strengt tatt nødvendig:) I tillegg har jeg bestilt bilstol med isofix til mini.

Ganske sikker på at di selger adapter løst, Tror ikke di er spesielt dyre heller. Ante ikke at jeg trengte det før det ble nevnt i mailen fra kiddies. Er enig i at det ikke er alle der som er like stødige i engelsk:)

En liten uke til termin og gleder meg masse til å endelig få trille på tur med begge snuppene!

Hei!

Hadde tenkt å bestille TFK twinner twist dou jeg også fra Kiddies24, kan dere ikke fortelle når dere har fått pakken? Hvor mye kom det på alt i alt? Litt skeptisk til å bestille fra utlandet, men så er det jo så syyyykt dyrt her i Norge.. Hvor lang tid i forveien bør jeg bestille?

Jeg bestilte også vogn med multix bag. Ble veldig glad når bekreftelsen kom om at vogna var på vei. Åpnet pakken og ingen bag! Den er forsinket fra levernadør (ingen beskjed om dette før pakka kom) og først etter en stund fikk jeg en restordre på denne.. Ennå ingen bag og termin nærmer seg.. Angrer på kiddies, ja.

Annonse

Hei!

Jeg bestilte en Joggster Twist hos www.bikeshop2000.de, og der var det super service. Hadde vogna på døra hos meg etter en uke. Veldig raske til å besvare mailer. Jeg betalte 3000 nkr for vogna inkl frakt og fortolling samt 775,- i mva. Mange penger spart med andre ord. De har det meste av TFK-vogner og tilbehør.

ser at en del andre nettbutikker selger multi x bagenog det virker da som de har den innne. Håperbagen kommer til deg snart da anonym.

Tracking koden sier at sendingen er på Alsdorf Tyskland. detteblir spennende.

Men da fikk du moms alikevel da Andrea3? Du sparte jo uansett over 2000 kr. Koster vel 5999 her i landet. Fikk du kravet i posten senere da eller?

Hei!

ja, fikk momskravet i posten et par dager etter vogna. Sparte totalt ca 2200 kr, og det er absolutt verdt det. Fikk den jo levert på døra, slapp å gå i butikken ;o)

Hvis dere har fått trackingnummer så må jo det bety at utstyret er på vei? Håper det for deres del. Lykke til!

Fikk akkurat samme beskjed da jeg bestilte min vogn. Tror kanskje ikke nettsidene deres er heelt oppdaterte. Fikk mesteparten av det jeg hadde bestilt ca 2 uker etter bestillingen. Resten (regntrekk og no småtterier) et par uker etter det igjen. Så det gikk mye fortere enn forventa :) Så lenge du har trackingnr så har de sendt noe av bestillingen :)

Har du navnet, nettadressene til noen av de andre nettbutikkene/sidene som selger TFK multi x carrycot "LilleBanan blir storebror"?? Jeg vil så veldig gjerne kjøpe denne til nr 2 som kommer i mai, men har også sett på kiddies24 at de ikke har den på lager.

Forhørte meg med baby-bubu.de i går. Fikk dette svaret i dag (med en unnskyldning om dårlige engelskkunnskaper :-) ):

We cann shipping to norway.

The cost of shipping is 29,99€ for 1 paket to 10 Kg.

We have the Multi X Wanne not in stock.

The deliverytime for the Multi X Wanne is End of März.

Best regards

Steffi Siebenhaar

Kundenberaterin

baby bubu

Berliner Str. 17

01558 Grossenhain

Tel. 0049-3522-526 95 16

Fax: 0049-3522-50 95 25

Email:

Besuchen Sie unseren Webshop:

www.baby-bubu.de

Annonse

Kjenner flere som har fått bagen fra kiddies24 i januar jeg, så bagen eksisterer og gar nok vært i salg en stund. Men når pågangen på produktet er så stor så tar det jo litt tid. Jeg har nå uansett ikke dårlig tid :)

Har bestillt multi x baggen og et søskenbrett nå. Spent på når det kommer! Fikk lovnad om at de hadde baggen på lager fra midten av mars. Jeg har termin i begyndelsen av april så hadde vært kjekt om den kom i tide, men har "gamlebaggen" til twisten som kan brukes enn så lenge. Gler meg til å kunne buke twisten begge veier ja :D

• 1 måned senere...

Hei, måtte dere betale for fortolling? Hvor mye?

Jeg kontaktet kiddies24 og de svarte "you must pay toll handing fee / Verzollung. This is not in price included. You pay kiddies 24 only the shipping cost. You get the invoice from our transport firm"

De trekker fra den tyske momsen når du registrerer at vognen ksal sendes til Norge. Så må du sannsynligvis betale norsk moms her. TFK twinner twist duobetalte jeg 3990 for hos kiddies24,så fikk jeg moms krav oppå der på 1180. Så sparte rimelig mye på det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...