May-juli07+mai09 Skrevet 25. februar 2010 #1 Skrevet 25. februar 2010 Hei Er det noen her som har barn med denne sykdommen??
Gladgutt76 Skrevet 11. mars 2010 #2 Skrevet 11. mars 2010 Hei, Min yngste sønn hadde tracheo- broncheo- og laryngomalasi, dvs hele luftrøret var svakt. Så han ble tracheostomert når han var halvannet år. Heldigvis er dette noe de vokser av seg, og min sønn ble dekannylert i mars/april i 2009. Da hadde han gått med trachen i nær fire år. Regner dog ikke med at broncheomalasi vil føre til en trakeostomi... www.trakeostomi.net
Linn og gullet Skrevet 20. april 2010 #3 Skrevet 20. april 2010 Hei, Min sønn har bronchomalasi, astma, reflux og medfødt hjertefeil. Bronchomalasien kom trolig pga for mye trykk på lungene før hjerteoperasjonen han hadde når han var 4 mnd. Er per i dag hva som gir han mest plager og hva som ligger til grunn for de daglige utfordringene pga alle diagnosene. Skal i morgen inn til utredning på ahus, spennende å se hvilke resultater de kommer frem til :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå