Bettybu Skrevet 25. februar 2010 #1 Skrevet 25. februar 2010 Bør jeg få vite om det blir forlengelse?? Har jobb en mnd til, og har ennå ikke hørt noe/fått noe skriftelig. Det var tidligere (det er svangerskaps permisjon) sagt at hun skulle ha permisjon frem til høsten... Men i i brevet står det bare ansatt til xx, med mulighet for forlengelse... det var vel da jeg fikk den jobben.. Søker på ny jobb, som jeg håper å få.. Men er redd for å ende opp med 3 mnds oppsaigelse mm... Dersom jeg ikke hører noe, så går jeg utfra at jeg kan slutten på den datoen jeg foreløpig har fått oppgitt?? Ja, jeg kan spørre, men er redd for å miste fordelen det kan være, ..at de har glemt å gi beskjed... (Sikkjert noen som nå mener jeg er tei som ikke spør... MEn, som sagt..det er en grunn til det også...)
Rampongi Skrevet 25. februar 2010 #2 Skrevet 25. februar 2010 Tror du kan ta utgpunkt i den datoen du fikk oppgitt ja. Du har jo ikke noe annet å forholde deg til. Arbgiver må jo nesten regne med at du har starta å søke jobber når du ikke har hørt noe enda.. Men jeg hadde nok kommet til å spurt jeg da, men jeg er jo ikke i dine sko. Lykke til!
~sjiraff~ Skrevet 25. februar 2010 #3 Skrevet 25. februar 2010 Så lenge du ikke signerer noen ny kontrakt eller inngår en muntlig avtale om forlengelse så kan du gå den dagen kontrakten går ut. Synes i grunn det er særs merkelig av din arbeidsgiver å ikke ta opp temaet.
Bettybu Skrevet 25. februar 2010 Forfatter #4 Skrevet 25. februar 2010 Har ikke blitt sagt noe formellt,... verken muntlig eller skriftlig.... Borsett fra i sommer, da det var antydet at hun skulle skulle ha perm til sommeren... I mellomtiden har det vært permiteringer på jobben til gubben hennes, vet ikke om han var i fare for å bli det...men... Mye kan ha innvirkning på det hun tenkte i juli, og tenker nå.... Det er vel en jobb jeg egentelig ikke vil ha..(pga arbtid og avstand..) ...Så visst jeg får den andre, så er det bedre...
skulle så ønske... Skrevet 25. februar 2010 #5 Skrevet 25. februar 2010 Dette er jo noe som mange skriver i sine stillingsannonser nå. Dersom du ikke har hørt noe mer har du kun sluttdato å forholde seg til. Ofte er disse vikariatene mer attraktive enn der det kun står vikariat... Luringer... Lykke til i jobbsøkingen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå