Gå til innhold

Hengevuggen datt ned, med babyen oppi...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Burde jeg ringe legevakten? hele festet røk mens baby lå og sov.. Vuggen hang ca 1 - 1 1/2 m over bakken. Men det er en tykk madrass i den + pute. Gråt og skrek veldig,men tror ble mest redd. Ingen synlige skader annen enn litt rød ved siden av øyet,regner med den ene stangen skrapte inntil kinnet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ramlet babyen på hodet? Jeg jobber selv på legevakt, og med så små barn bruker vi å ta dem inn for sjekk for sikkerhets skyld. De står som regel for en støyt, men viktig å sjekke. Ring legevakta der du bor. Går nok veldig bra :)

Skrevet

OG det er veldig positivt med umiddelbar gråt...

Skrevet

Han er ikke så liten, han er 8 mnd :-) Veier 9 kg og vuggen er ment til å holde 15.. Den er satt opp riktig også. Ikke i nærheten av å reise seg opp o.l.

Han datt ikke ut av selve vuggen, lå fortsatt på madrassen når jeg kom løpende inn på rommet, etter å ha hørt det på babycallen.

Skrevet

Bedre å ta en tur på legevakta for mye enn en for lite...

En kamerat falt når han spilte sandvolleyball.. fikk litt vondt i hodet liksom ikke noe mer enn det...

Et halvt år senere måtte han inn å operere hjerneblødning som hadde ligget der siden fallet...

Så det kan skje skader selv om man ikke skulle tro det...

Ikke for å skremme deg, men jeg ville tatt en tur altså!!

Og så ville jeg dratt å krevd pengene igjen for vuggen!!!!!!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...