E, T & T og ei te Skrevet 25. februar 2010 #1 Skrevet 25. februar 2010 Vet ikke helt om vi skal kjøpe noe til henne selv eller om vi skal spleise med mamma og pappa. Har dere gavetips? Jeg kan ikke lage noe, er svært lite "handy"! Gjerne i flere prisklasser
Gurine Skrevet 25. februar 2010 #3 Skrevet 25. februar 2010 Her går det oftest i gavekort på et større kjøpesenter eller noe.. Vi er lite oppfinnsomme i min familie
PAVEEL Skrevet 25. februar 2010 #4 Skrevet 25. februar 2010 Aromaterapi gavekort? Lag en kurv med masse rart som hun liker i, alt fra mat, vin, kremer, etc.
LoveActually Skrevet 25. februar 2010 #5 Skrevet 25. februar 2010 Spa :-) Fotoalbum med mimrebilder... Billetter til teater eller noe annet gøy dere kan gå på sammen.
Solunger aug-07 og april-09 Skrevet 25. februar 2010 #6 Skrevet 25. februar 2010 Jeg skal "innkassere" min 30-årsgave i morra: Ut-i-det-blå tur sammen med min mor og eldste søster. Aner ikke hva vi skal gjøre Mange ideer i hodet akkurat nå; hotelltur, spa, fly/båt, konsert/show, shopping..... Kommer til å kose meg uansett med tid sammen med dem uten barn på slep
E, T & T og ei te Skrevet 25. februar 2010 Forfatter #7 Skrevet 25. februar 2010 Det må være en gave som jeg kan sende henne, da vi ikke bor i samme by, bor på hver vår kant av landet. Mange herlige forslag her. Vurderer å kjøpe en kurv med masse deilig oppi, kremer osv som dere foreslo over her Takk for tipsene! Flere mottas med takk!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå