Gå til innhold

Da er jeg hjemme fra sykehuset med lille Babyen min=)

Anbefalte innlegg

Jeg hadde termin 5 mars, men tok keisersnitt på mandag. Gutten min veide 3600 å var 51 cm lang.. jeg er veldig god form, keisersnittet gikk veldig bra. bra opplevelse!! så nå skal jeg bare kose meg masse=) Lykke til,til dere alle! GLED DERE=)

Fortsetter under...

^^Marsbabygutt^^. Jeg tok ks mitt på ullevål da, så jeg var der i 3 dager. De regner ikke selve oprasjons dagen. Så på mandag ble jeg operert,å på torsdag dro jeg hjem.

Jeg opplevde det som sagt veldig bra=) det gikk veldig fort. Hadde lest masse om ks på nettet, men det må du ikke.

Spinalen var overhode ikke vond, var bare bedøvelsen som kjentes litt ubehagelig. men ikke vondt!

Jeg fikk sting som går bort av seg selv.. Men det er også veldig fra sykehus til sykehus.

Annonse

Takk for svar:-)

Nei, er forskjellig fra sykehus til sykehus. I brevet mitt sto det at di tok stingene etter ca 5 dager...

Gruer meg ikke til bedøvelsen, har tatt den en gang før grunnet operasjon.

Håper jeg er like sprek som deg etter ks:-)

det er du nok helt sikkert;) jeg hadde veldig troen på å klare å gå litt etter oprasjonen. det er små vondt, men gjør du det skal det ikke være noe problem.da kommer du deg raskere etterpå=)

det eneste som har tatt knekken på meg er at jeg har fått influensa pga. brystbetennelse.

håper alt går bra=) skriv hvordan det gikk!

lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...