Gå til innhold

Hvorfor har ikke jeg fått utbetalt sykepenger fra nav??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært 100% sykemeldt siden 10.januar, men ennå ikke fått noen penger... sendt inn alt jeg skal av papirer til nav...

Utrolig frustrerende å sitte her uten penger....

Noen med erfaring?? Har de så lang behandlingstid på sykepengene mine eller hva er det??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja.. Sjekk tråden lengre ned her som heter HURRA FOR NAV!! Får håpe det tar mindre tid med din sak.

Skrevet

Lang behandlingskø kanskje? Har ikke så mye peiling, men kan tenke meg noe sånt.

Skrevet

Dem roter ofte børt papirer.. selv om du har gjort alt riktig. HVis dem mangler noe så sier dem ikke ifra heller. Ring i morgen og hør. Hvis det er noe du må levere på nytt så få en kvittering på at de har mottat det :)

Lykke til! Det trenger du...

Skrevet

Det lønner seg å ringen ned å høre...mangler de papirer eller lign gir de nemlig ikke beskjed..

Skrevet

RING dem i morgen. Min sykemelding klarte de og rote bort 2 ganger. Min arbeidsgiver måtte alltså sende sykemeldingen min inn hele 2 ganger. Allikevel så mente NAV at det var min egen feil da jeg ikke kom og leverte sykemeldingen personlig..

Skrevet

Tusen takk for svar dere! (litt godt å lese at det ikke bare er meg ...)

Jeg ligger å spyr som en gris, så mannen tilbød seg å ringe ned for meg i morgen.. Ikke veldig festlig midt oppi oppussing og ellers trange tider:/

Skjønner at man ikke kan være ordentlig syk om man skal ha med nav å gjøre.. Skjønner ikke at det er mulig...

(etter å nå ha lest andre innlegg om nav..)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...