Tutto og snuppo Skrevet 25. februar 2010 #1 Skrevet 25. februar 2010 Eg er på jakt etter eit fint jentenamn på fire bokstavar. Aller helst skal det vera utan a, men forslag med a tas i mot med stor takk det òg! ;-)
♥ Herligheten ♥ Skrevet 25. februar 2010 #2 Skrevet 25. februar 2010 Frid Olin Elin Lise Live Sofi Lone Line Tine Kine Inez Iben Sine Lene Rine Juni June Vero Veni Iren Siri Eira Tyra Emma Lisa Tuva Thea Leah Mira Mali Mina Ylva Runa Nina Vera Dina Gina
Tutto og snuppo Skrevet 25. februar 2010 Forfatter #5 Skrevet 25. februar 2010 Takk for forslag! :-) Ser at det nok må bli med a, det er dei eg likar best! Kva passar saman med Sara og Jens? Viktig at det ikkje vert for likt Sara..
Gjest Skrevet 25. februar 2010 #7 Skrevet 25. februar 2010 Sara, Jens og Live Sara, Jens og Alva Sara, Jens og Tale
Blomstersara Skrevet 25. februar 2010 #8 Skrevet 25. februar 2010 Idun!!! Alma Guri Guro Åsta Edel Line Olov/Ålov Tyra Gyda Ella Elda Runa Ulva Ylva Alva Yrja Erle Tale Ulla Tova Viel Elsa Veni Leni Mari Unni Tone
Tutto og snuppo Skrevet 25. februar 2010 Forfatter #9 Skrevet 25. februar 2010 Takk for fleire gode forslag! Elsa og Alma er favorittane til no. Live vert finare og finare dess meir eg smakar på det. Berre for å sei det, så har eg ikkje ungar som heiter Sara og Jens, men eg syns det er tøffe namn. Eg fant ut at eg måtte tenkje litt på andre namn enn dei eg likar best, kjenner meg såpass godt at eg er redd eg vert lei av dei! Òg det ville vore litt dumt... ;-)
Gjest Skrevet 25. februar 2010 #11 Skrevet 25. februar 2010 Jeg syns Anna er veldig fint, men det har jo to a-er Tone Lone Lise Mari Kari Brit Tale Erle Siri
Dearest Skrevet 26. februar 2010 #12 Skrevet 26. februar 2010 Cora Edel Eisa Elfi Disa Elen Elna Erla/Erle Fryd Lidi Liva Lita Lone Lova Mara Maud Nova Rose Sofi Yrsa Liker veldig godt Edel og Maud saman med Jens og Sara, og Erle, men det er vel ikkje eilt din stil? Alle desse namna er lite brukt i dag sidan det er den einaste lista eg har
Tutto og snuppo Skrevet 26. februar 2010 Forfatter #14 Skrevet 26. februar 2010 Siri er vel eit av dei minst fine namna eg veit om, men det går vel på assosiasjonar! ;-) Både Edel, Maud og Erle er fine namn som eg likar godt, sjølv om eg ikkje trur heilt eg kunne brukt dei sjølv. Det vert nok eit av dei lange, gammaldagse dobbeltnamna eg likar så godt! ;-)
Miranda C Skrevet 27. februar 2010 #17 Skrevet 27. februar 2010 Vida tenkte jeg også på.. Veldig fint
Sannellerslik? Skrevet 1. mars 2010 #19 Skrevet 1. mars 2010 Thea Leah Nora Lina/Line Lene Mari Siri Sara Sune Nina Elin Juni vanskelig å finne navn uten a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå