LadyLuck & Skrevet 25. februar 2010 #1 Skrevet 25. februar 2010 Skulle opp med bosspannet, og om ikke bakken opp er tung nok, hva møter meg? Jo en to meter høy brøytekant (nådde meg hvertfall langt over hodet, og jeg er 163) brukte ti min på å klatre over (uten bosspannet) og ringte på til huseier. De hadde bestilt brøyting for å kunne kjøre til døren, men glemt at jeg bodde her, så de hadde sagt han kunne legge snøen der. Glad jeg så det nå i kveld og ikke i morgen tidlig. Spurte hva jeg nå skulle gjøre. De skulle ringe brøytefyren og be ham komme å fjerne det, og evt brøyte ned til døra mi også. (det var jo snilt) Men kunne hende det ikke ble før i morgen ettermiddag eller en gang i helga. Så fikk lånt en liten spade, og gravd meg en slags vei.. for dypt til vogna eller ungene, men skal nå klare å løfte de over på en eller annen måte... er jo snilt at de vil ordne opp nå i etterkant, men fy så sint jeg var...
ippemo får augustbaby Skrevet 25. februar 2010 #2 Skrevet 25. februar 2010 FIKK LÅNT EN LITEN SPADE?!!!! Naboen burde spadd opp for deg, det er jo takket være naboen at du ikke kommer deg noen veier! "Glemt at du bor der", my ass! Åhhh, nå ble jeg skikkelig sint, faktisk. Sikkert fordi jeg nettopp har måkt hele gårsplassen min og er drittlei snø og snø og enda mer snø og ute så snør det jammen igjen! Den naboen som hadde gjort det mot meg, hadde fått hevn. Jeg hadde bestilt brøytebil som hadde sperret ham inne og etterpå kunne naboen fått spaden sin tilbake sånn at han kunne spadd seg en liten vei ut. *klikk*
LadyLuck & Skrevet 25. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 25. februar 2010 det var ingen dum ide.men desverre en ganske dyr en... dessuten har de stor bil type landrover, så frem kommer de seg nok uansett
ippemo får augustbaby Skrevet 25. februar 2010 #4 Skrevet 25. februar 2010 Ikke om de selv får en 2 meter høy brøytekant...:-D Du kjenner vel ikke noen som har mulighet for å brøyte deg en liten hevn? Men fytti så frekk de er. Det minste de burde gjort var å tilby seg å spa deg ut, for det var DE som ikke ga beskjed til brøytebilen om at snøen ikke skulle dit!
LadyLuck & Skrevet 25. februar 2010 Forfatter #5 Skrevet 25. februar 2010 Var som sagt sur som fy da jeg ringte på. Verste var at eldste satt nede i stu alene å så på tv.. Og jeg sto å måka og måka. (han fikk beskjed om å komme å rope i døra om det var noe, måtte jo måke så vi kommer oss ut i morgen)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå