Anonym bruker Skrevet 25. februar 2010 #1 Skrevet 25. februar 2010 Jeg har gått uten penger siden november da de plutselig stoppet utbet. av sykepenger av uvisse årsaker. Sjekket nettbanken nå og jeg har, omsider, fått utbetalt OG etterbetalt penger. Den nette sum av 34 000 ,- kroner!! Jeg er verdens gladeste akkurat nå !!!!!
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2010 #2 Skrevet 25. februar 2010 Så bra Fint at det ordner seg til slutt.
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2010 #3 Skrevet 25. februar 2010 Takk:D!! Er så ubeskrivelig glad nå!!! De trange månedene og den lange ventetiden er glemt. Gleder meg bare til å få betalt alle regningene og kjøpe skikkelig mat. Og noe er allerede overført til sparekonto. Skal ALDRI komme i en slik klemme igjen. Aldri! HI
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2010 #4 Skrevet 25. februar 2010 Skjønner godt. Har skjedd med broren min også. Han opererte og var sykemeldt i noen mnd. Husker ikke hvor mange. Men han fikk ikke sykemld pengene sine. Måtte leve av samboeren sin, som er lærling og ikke tjente så mye. De hadde det kjempe trangt en stund. Men til slutt, da sykemld. tiden hans nesten var over, fikk han endelig pengene sine. Ble en del, siden han fikk etterbetalt fra første mnd han var sykemeldt.
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2010 #5 Skrevet 25. februar 2010 dele litt? da har rota med skatten min denne mnd, så fått 6000 istedefor de 10000 jeg plaier å få..
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2010 #6 Skrevet 25. februar 2010 Er utrolig kjipent å måtte leve på lånte penger, be om utsettelse på regninger og nesten ikke ha råd til mat. Godt at det ordnet seg for din bror også HI
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2010 #7 Skrevet 25. februar 2010 Skulle gjerne ha delt, men det meste forsvinner i etterslep på regninger og å fylle opp kjøleskapet. Kjipt å få for lite. Når man ikke har det så romslig så teller hver krone, dessverre. Håper det løser seg og at du får rett sum neste måned! HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå